Ailem kız arkadaşımı istemiyor, yaşı büyük diyor. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar bu dert beni öldürecek. Ailemin tek erkek çocuğuyum, sevgilimle aynı fakülteyi farklı üniversitelerde okuyoruz. Sevgilimle 9 aydır sorunsuz bir ilişkimiz var. Aileme sevgilim olduğunu söyledim 2 ay önce. Nasıl biri, nereli vs. sorduktan sonra sadece 1 yaş büyük benden dedim ve resmini gösterdim. 2-3 gün sonra hayatımın en kötü günler başladı. Annem yaşı büyük bu kızın ve çirkin ailemize yakışmaz dedi. Büyüklene karşı çok saygılı ve düşünceli biri, sizinle tanışmak için can atıyo, tanısan böyle demezsin anne dedim. Çirkin de değil anne pırlanta gibi bir kalbi var ve ben onu çok seviyorum dedim. 2 ay boyunca ne gitmeme izin verdiler ne de hakkında konuşmama. Sevgilimin memleketi üniversitesi okulu bir şekilde lafı açıldıkça yüzleri düşer oldu, konuştırtmadılar evde beni. Bir kere daha görüşebildim onunla 2 ay içinde. Ama dün itibaryle evde kıyamet koptu. Ailemize yakışmaz o kız. Ölürüm de almam sana o kızı, koyarsın arabana götürürsün ne düğün ne başka bişey. Ayrılacaksın o kızdan diye etmediklerini bırakmadılar. Daha tanımadığınız bir kıza yaşından, yüzünden dolayı neden bu kadar ön yargılısınız, hayatımda ilk defa bir kızı sevdim ve size ilk defa böyle bir sebeple geldim desem de fayda etmedi. En sonunda ya o ya biz dediler. Kendilerine olan sevgimi kız arkadaşıma olan sevgimle karşılaştırıp kararı bana bıraktılar. Kız arkadaşımda ne hediye geldiyse bana hepsini çöpe atmışlar. Görücü usülüyle evlendikleri için aşk nedir anlatamdım ben onlara, ya da anlamak istmediler. Kız arkadaşım bu sebepten istenmediğini duysa ne tepki veriri onu da siz düşünün. Akıl verin ne olur. Ya beni çok sevdiğinden emin olduğum kız arkadaşımdan ayrılıp onu ve kendimi yaşayan ölüye çeviricem ve bütün ömrümü onu severek pişmanlıkla yalnız başıma geçiricem ya da ailemi dinlemeyip onların rızasını almadığım için ömür boyu vicdan azabı çekicem.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılmanın eşiğindeyiz artık. Ailemle sevdiğim kadın arasında kaldım. Ben bundan sonra mutlu olmam ama onun mutlu olması için böylesi hayırlı sanırım. Baba evinden bembeyaz gelinlikle çıkaramayacaksam sevdiğim kadını zaten işe yaramaz bir adamım ben. Ailesinin ve sevgilim gözünde koyamam bu zevki. Şu hayatta üniversiteyi bitirmekten başka bir amacım kalmadı artık. Yorum yapan herkese çok teşekkür ederim
Ailem kız arkadaşımı istemiyor, yaşı büyük diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla