Aşk onun için ondan vazgeçebilmeyi göze almaktır. Uğruna herşeyinizi verecek kadar sevdiğiniz kişi için ondan vazgeçermisiniz?

"Aşk birazda onun için ondan vazgeçebilmeyi göze alacak kadar yürekli olabilmektir" Ne kadar süslü bir söz değilmi? Çoğumuz ilk duyduğumuzda waaaaaaaaow demişizdir. Ama gerçekten bunu uygulayabilecek kadar yüreklimidir insanoğlu? Biz aciz kulların yapabileceği bişeymidir? Kendi adıma söyleyeyim kolay kolay her babayiğidin yapacağını sanmıyorum çünkü;

"Deli gibi sevdiğin birinden vazgeçmek kolay değildir. Heleki ona içinden gelerek "canımm" dediysen "hayatım" dediysen hiç kolay olmaz çünkü vazgeçtiğin herhangi biri değil "hayatın" dır. Bu yğzden bazı ayrılıklar birazda intihardır." (Ezgin KILIÇ)

Bu sadece ondan değil kendi hayatındanda vazgeçmektir yapmaya değermi sizce? Ayrı ayrı yanmaktansa birlikte yanmak daha iyi değilmi. Vaz geçmek yerine savaşmak.. Ayrıca nerden biliyosun sen ondan vazgeçince onun daha iyi olacağını? Siz ne düşünüyosunuz? böyle bişey yaşadınızmı aşkınız için aşktan vazgeçtinizmi?
Aşk onun için ondan vazgeçebilmeyi göze almaktır. Uğruna herşeyinizi verecek kadar sevdiğiniz kişi için ondan vazgeçermisiniz?


Güncellemeler
+1 yıl
Bence çok süper bir soruydu😞😞 ks en basit sorularımı çok süper soru seçiyor böyle kafa patlattığım emek verdiğim sorularada totoşunun kenarıyla bile bakmıyor. 😞😞 yorum yapmayan herkese tesüf ediyorum. 😞😞
Aşk onun için ondan vazgeçebilmeyi göze almaktır. Uğruna herşeyinizi verecek kadar sevdiğiniz kişi için ondan vazgeçermisiniz?
Cevapla