Namus bekçiliği yapan insanlar ne zaman yok olacaklar?

Merhabalar ; namus bekçiliği yapan insanlardan bıktım usandım. herkes birşeyler yaşıyor açık veya gizli insanların bu tutumu niye? bu abartı niye? yoksa ben mi çok hafife alıyorum yaşadıklarımı? Nisanliydim ayrıldım anlaşamadık is ciddiye binince. aradan 3 yıl geçti o kişi evlendi çocuğu bile var bende hala bu damgayla yaşıyorum. yeni bir iliskim bile olmadi. insanlar kucumsuyorlar sözleriyle bakışlarıyla çok gücüme gidiyor. gecicek bu günler biliyorum ama eğer sizin cevrenizdede benim gibi insanlar varsa lütfen biraz anlayışlı olun. Hepimiz insanız...
Namus bekçiliği yapan insanlar ne zaman yok olacaklar?
Cevapla