Kız arkadaşımla sürekli tartısiyoruz... Ne yapmalıyım sizce? Detayi okuyun lutfen👇👇?

yeni bir iliskim var.. kiz arkadasimla hergun kucuk olsun olmasin kavga ediyoruz... arayinca acmamakta israr ediyo mesela ya da tartismada ben hakli olsam bile uste cikmaya calisiyo surekli sinirlenince kendini kontrol edemiyo cok kalbimi kiriyo.. neymis onun yapisi boyleymis... o sinirlenebiliyo ama ben kizinca suc oluyo hakli olsam bile alttan alan gonlunu alan ben oluyorum. Tamam sevgim icin alirim alttan ama surekli sureklide olmuyo boyle bizimkide fincan takimi degil kalp sonucta kiriliyo... Beni sevdiginden eminim ama mesafeyi dert ediyo sanirim bana oyle geliyo ben kayserideyim o konyada 3 gunde birde gidiyorum yanina... uyaninca mutlu olsun diye sayfalarca uzun mesajlar atiyorum siirler yaziyorum aman kirilmasin diye istediklerini yapiyorum ama biseyi yanlis yaptin desek suc oluyo.. uzatmayalim diyo ustune saatlerce trip atiyo haksiz olsa bile? ayrilmalimiyim sizce?
Kız arkadaşımla sürekli tartısiyoruz... Ne yapmalıyım sizce? Detayi okuyun lutfen👇👇?
Cevapla