Oldu mu olmadı mı. Olduysa neden oldu, niye oldu, ne zaman oldu. Olmalı mıydı, olmamalı mıydı? Olmasa ne olurdu? Olmasaydı olmazdı diyebilir miydiniz? Ne kadar egzotik sorular sordum Allah'ım.. - Gollum'un yüzüğü sevdiği kadar sevdiğiniz birisi oldu mu? #GollumKıymetlimis#Kıymetlimisssgoll
Hayatınızda Gollum'un yüzüğü sevdiği kadar sevdiğiniz birisi oldu mu?
oldu. salaklığımdan oldu bir insana o kadar değer verilmezdi. yaklaşık 3 sene önce oldu. Keşke olmasaydı ama en azından tecrübe oldu daha da kolay kolay ilişmem kimseye
😤😤😤😤😤 hiç kimse gollumun yüzüğü sevdiği kadar başka bir şeyi sevemez 😤😤😤😤😤 ayrıca gollumun kadar olmasada ilk junior kaykayımı ve sevgi çiçeğğmi çok seviyorum 😍😍😍
Oldu. Çünkü sarışın benden boyu kısa ve yüzü çilliydi tam ideal kız yani. Beni terk edip en iyi arkadaşım ile sevgili oldular. Daha sonra onuda bırakıp bana döndü ama kabul etmedim. Bunun acısını 10 yıl çektim çünkü 10 yıl sonra evlendi :)
En İyi Cevaplar