Bir insanı "delicesine, taparcasına" sevdiniz mi hiç ya da sevildiniz mi?

"Tapmak" deyince insanin gözünde hep korkunç ve zarar verici bir şeyler canlanıyor öyle değil mi?

Ama aslinda sevginin ve aşkin o en uç noktalarda yaşanılanı da insana farkli bir keyif verebiliyor 🥰🫠.

Örneğin bulutların üstünde uçmaya başlıyorsun, gecen gündüzün herşeyin o kişinin hayali olabiliyor. Gözünü kapattığında bile sadece o insanı görüyorsun...

*** Her ne kadar korkunç görünse de, bu duyguları aslında nasıl yaşadığını ya da karşı tarafa yaşattığına bağlı..

...

Bir insanı delicesine, taparcasına sevdiniz mi hiç ya da sevildiniz mi?
Bir insanı delicesine, taparcasına sevdiniz mi hiç ya da sevildiniz mi?
Bir insanı "delicesine, taparcasına" sevdiniz mi hiç ya da sevildiniz mi?
Cevapla