AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
hiç haz etmeyeceğim bir şey bir ilişkiye hazır isen bu albüm ile neyi amaçlıyorsun diye sorarım
Arkama bile bakmam. Uzulmem dahi. Gelecegime yururum.
Sesim çıkmazdı, çıkar giderdim bişey demeden. Oturur bir yere ağlardım sonra, dönmezdim geri.
Kasıtlı konmuş bir albüm. Ulu orta görüldüyse. Dicek pek bişey kalmamış. Yani en azından sen manyak mısın diye bir çığlık atılırdı kapıyı çarparken
ilk sinirden aglardım sonra açıklama yapmasını beklerdim tatmin ettiyse ayrılmazdım etmediyse agzına bile...
fazlasıyla yıkıcı bir durum o anlık gelen bir refleks o bisey diyemiyorum 😞
Ya ben gitmezdim yavaşça albümü yanına götürür açıklama yapmasını beklerdim eğer yapmazsa giderdim
Bence sakıncası yok. Umursamazdım. Tabii ki gözümün içine sokarcasına ortaya konmadığı sürece.
beraber oturur sevgilisiyle olan eski günlerini yad ederiz ne yapalım 😥😉
onların ne işi var ki demek ki daha unutamamış
tepkim aynı olurdu
Cok uzulurum ama iki ihtimal var. Ya atamiyacak kadar iz birakmis ya da onun orada oldugunu unutmus. Ama ben ilkini dusunur cok tribe girerdim
Herşey biterdi.. nasıl güvenirim söyleyeceği hangi söz hangi bahane bunun açıklaması olabilirki.
bu ne derim ne cevap verirse versin albümü gözü önünde parçalayıp yakarim. Sonra defolup giderim
Daha önce gördüm, unuttuğunu söylemişti canım yandı ama ona bir şey söylememiştim
rermi yırtmanın ötesinde çok şey olur. saklamasının hiç bir gerekçesi olamaz.
belki unuttu ya ben bildiğin pollyannayim😁 konuşurm baktim olmuyor neler nelerr😊😄😐🙋♀️
Ortalığı birbirine katıp terk ederdim ama dinlemek de lazım tabi
Üzülürüm. Hala unutmadın mı onu diye hesap sorarım.
O fotoğrafları atmaya kıyamadığına göre içinde hala bir şeyler vardır. Ayrılırdım.
Sürekli bir arayış bulma peşindesin... ıslak kondom buldun şimdi sıra fotoğrafda...
Peki o naptı peşinden koştu mu yanlış anlaşılma var atmayı unutmuşum falan da mı demedi
Gözler yalan söylemez sessizce onları dinle.. Gereğini onlar konuştuktan sonra yaparım..
bişi demem çünkü olmuş bitmiş bir ilişki illaki benden önce brileiri olacak önemli olan benden sonrası kimseyi sevmesin
sakin görünürdüm ama sonrada çok güzel cafcaflı bir intikam alıp hadi ordan ederdim
İlk önce bir ağzına ... dım sonra açıklama yaptırır sonra da giderdim
yırtıp atmazdım çeker giderdim. Fotograflariyla mutluluklar dilerim ne diyim.
bişey yapmam çünkü kendi eski sevgilimde benimde fotolarım bulunmakta
Hoş bir durum değil kesinlikle. belki ayrılmam ama güvenimi çok fazla sarsardı mantıklı bir açıklaması olsa dahi.
sorarım mantıklı bir cevabı varsa tamam ama cevabı beni tatmin etmediyse ayrılırım
Seni çok üzerler prensess
çook içimi açtın saol 😞
Büyüyünce gerek diyorlar
Geçer@busebaysal
bide yazabilsen
2 harf için beni mi kırıyorsun yani @busebaysal
Ben evliyken flashbellekte ki resimlere bakıyorduk rahmetli dedesini babasını gösteriyordu sonra eski sevgilisi ile resimleri falan çok zordu tepkisiz kalmadım ama konuyu da uzatmadım
ben evliyken diosun ayri misin ko su an
benim için bitmiştir o anda çerçeveyi kırarım sonra ağır laflar edip giderim
Bende giderdim tek bir kelime etmeden hayatından cikardim
Ben kiskanirim fotograf icerigine bagli ayrilabilirim.
Giderdim... ama bnce gitmekle iyi yapmışsın.. şu şarkı geldi aklıma
https://youtu.be/ReVebIXqYFASevgilimin sevgilisinin sevgilisi benim sevgilimin neyi olur 😑😕? Bu durumda sevgiliye ne demeli 😂
İyi olmaz iyi olmaz
Bir defa bakan çok defa da bakar
Ben önce sorardım, bu fotograf neyin nesi diye? Kasıtlı olarak bırakılmadığını umarım önce, fakat aksi bir cevap gelirse, kime güvendiğimi, kimi sevdiğimi tekrar sorgularım
Tepkisiz mi kaldin? Agzini burnunu kirmadan evi terk ettiysen yazik olmus.
Geldiğim andan itibaren geldiğim gibi geri dönerim.
Daha çok çalışır, benim resimlerimi saklaması için çaba harcarım ve ÖZÜR DİLERİ
aynısını yapardım. ama burnundan getirmezdim desem yalan olur
Sevgili dediğin adam seni eve davet ediyorsa zaten orda bir durakla derim. Nikahına almadığı adamın evinde ne işin var bu bir. İkincisi seni şimdiden evine alan adamdan her halt beklerim. Öyleleri ne baştan güven olmaz. O yüzden işimde olmaz
Albümü koltuğunun altına sıkıştırır, güzelinden bir laf sokar yoluma devam ederim.
Unutacağını neden yaşayasın ki ne anlamı var o zaman? Bana gayet normal geldi
baktım gördüm hatta gozumlede gördüm yüz yuze ne denilebilir ki?
hesap sorarım büyük ihtimalle yırtarım fotoğrafları
Aklımdan Geçen şeyi yaparım Çeker giderim hiç birşey demeden
Boyle bir durumda kiskancliktan cildirmayan adam yoktur. cok sevmis ve anilarina olan saygisindan atmaya kiyamamissa yeni sevgilisine olan saygisindan hic goremeyecegi bir yere kaldirmaliydi. hatasinin ve dusuncesizliginin bedelini odemeli.
fotoğraflarını sakladığına göre halen aklında ya da gönlünde olup olmadığını sorardım.
insan evli eşinden bile boşanırken iki dost gibi kalamıyor , ne sevgilisi. peki bunu nereye saklayacaksın yazıyor. ilişkileri bitmiş ve saklıyorsa. onun için halen değerli olması gerekir. aksi halde yırtıp atması gerekirdi. söyleyeceklerim şimdilik bu kadar.
Herhangi bir tepki verilmemesi gerektigi kadar degersiz. Kesinlikle aynisini yapardim ve giderdim
Direk ayrılırım affetmem göz yaşına dahi bakmam acımam
Hala unutamamış ki fotoğraflarını saklıyor. Unutamadığı biri varken hayatında benim olmam saçma. Çeker giderdim.
sevgilimin evine gitmeyecegim icin fotoları bulmam imkansız olur da gider ve bulursam da fotolari yuzune vurur çıkarım
Sorarım bunlar ne diye benim yok diye sırtarım sonra by by
ben doğrudan eski sevgilisini buldum pek bir şey yapmadım sadece hayatımdan uzaklaştırdım tercih meselesi sonuçta karaktersiz olmakta bir tercihtir :) onun tercihi buna müdahale edemem ancak bu durum tek taraflı değildir eksiklik iki yönlüdür
ben görmüştüm bana her şeyi attığını söylemişti ona sordum emin misin diye konuşarak halletmiştik
atmaya kıyamadıysa unutamamış demektir birini unutamayan başka birini sevemez ki bende giderdim dönmemek üzere
bende aynısını yapardım kesinlikle açıklaması bile olamaz bunun
O albümü fırlatır bağırır açıklama beklerim evi dağıtırım çıkarım
bilerek mi tutuyor atmış bir köşeye unutulmuşmu anlamaya çalışırım
fotoları ekmek gibi doğrar suyla ıslatır corba yapar yedirirdim ona!
Hahahhaha güzel bir tarif oldu alırım bir tabak 😂
Tabi ki ağaç bir sandalyede elleri siyah bir iple/kuşakla arkasına bağlı bir şekilde😂
Hahaha bu senin karnını doyurmaz😂😂😂
Hahahhaha fantazine kurban be 😆 😆
Yok benim için değil canım o kız için 😈
o kıza da benim gerizekin telinden mesaj ceker eve getirirdim ikisini birbirine baglayıp kafalarını birbirlerine vururdum😂😂😂😂
Ben zevkle yardım ederim 😏