Sarılma güven duygusu verir, stresi azaltır. Ama 20 saniyeden uzun sarılmak daha önemli... Dikkat eder misiniz bunlara?


Birine dokunduğumuzda beynimiz oksitosin adı verilen rahatlatıcı bir hormon/nörotransmiter salgılar. yani bilimsel olarak sarildıgin kişiye guven duygusu hisedersin ondan sarilmak onemli
Okuyun öğrenin. Nerde saçma bence var anca onlara yapıyorlar.
www.kizlarsoruyor.com/.../a95825-kadinlari-bastan-cikarmak-sanildigi-kadar-zor-degil
Sarılmak huzur verir. En huzurlu ve mutlu olduğun anlardan birisidir. Zaman o an da dursun istersin.
Sarılmaya bayılıyorum ya 😍 bıraksalar ağaca yapışmış koala gibi yapışırım sevdiğime 😅
Cevap
66Cevap
Sadece sevgililerinize değil. Tüm sevdiklerinize.
En son kardeşine, annene, babana, yakın arkadaşına ne zaman şöyle gönülden sıkı sıkı sarıldınız?
imkan varda biz sarılmamayı tercih ediyoruz. evet kesinlikle bizim secimimiz
Hic sarilmadim bu zamana kadar ozelliklede bir erkege
20 snye yok 10 dk ne saçma bir araştırma bu böyle
Evet ben hep icimden 25-24-23 diye geriye sayarim onemli bunlar
Ben inananlara sarılarak selam veririm evet biliyorum dikkat ederim olursa
Sarılmayı seviyoruz tabiki önemini biliyoruz ama milletin içinde de sarılmak olmuyor
Yanımda olsa 20 saniye değil 20 saat sarilirim da 😒😔😔
Evet uzun sarılmak insana bir mutluluk veriyor. Güvende olduğunu hissediyorsun.. Doğru.
gerçekten doğru. çok uzun sarilirdik kız arkadaşım sen böyle sarılınca huzur buluyorum derdi.
Teletabis gibiyim zaten bu konuda.😂😂Sarilalim siki siki.
Aa öyle miymiş 😮sarılmanın önemli olduğunu biliyordum ama saniyesine kadar değil
Sarılmanın iyileştirici yanı var ama hiç saniye tutmadım dikkat etmem
Dikkat ederim, şimdi yanında olsam sarılmak için neler vermezdim...
Evet kafasını göğsüme koyup sarılması daha güzel ❤️👍
Kendinden geçer orada...
Saniyeyi bilmem ama sevdiğin kişiyle sıkı sıkı sarilmak ayri bişey
sarılmak önemli evet saniyesi olduğunu bilmiyordum :)
Bu sokak ortasında sarılıp donup kalan çiflere uyuz oluyorum ayakda uyuyorlar sanki asla 1-2 ay sonra da ayrılırlar genel de
Sarılıp saatlerce gözlerine bakabilirim.
sevgilime daha bir kere sarildim ikinci ne zaman bilmiyorum
Sarılmak Güven Verir Sahiplik Hissettirir Yanında Olduğunu Hissettirir Dikkat etmek lazim
20 saniyeden az arkadaslarima da sariliyorum zaten.
bir daha sarılırsam, içimden 20 ye kadar saycam🙄🙄
sarilma vs kurtarmaz ulke yasanmaz bir hal almaya basladi.
eğer bigün bir yanlışlık olurda olursa sarılırken içimden 30a kadar sayarım
Kesinlikle sarılmak. çok etkili zaten 20 sn den sonra bıraksın gelmiyorki yari kollarından :)
Biliyorum, çoook uzun sarılabilirim.🐼
20 sene bıle sarılırım ama...
20saniyede bulunan mutluluk 1 salisede uçar
Sarılmak güven verir de ondan.
evet doğru sarılmak iyi geliyor
@Stewie20 20 sn ye unutmayalım 😂😍
Yüzelim ama yalnız olalım 😞
bir bulursam 20 dk bile sarılırım ne saniyesi9
sarılmanın önemini biliyorum.
Zaten bir sarıldın mı bırakamıyosun ki
Evlenmek istiyorlar sonra 😕
Öyledir heralde hatırlamıyorum.
Hiç dikkat etmedim ama önemli olduğunu biliyorum
Ben sabaha kadar sarılırdım da o istemedi.
Sarılmak güzel şey.
sarılıp uyumak güzel olurdu...
20 saniye değil 20 saat yine sarılırız
bundan sonra dikkat edecegim
20? 200 saniye sarılım ben.
Bilmiyorum hiçbir kıza sarılmadım
sarilmak çok gÜzel bişey ya🤗rahatlatiyor insanı
Sarilmak mutluluktur ben bunu bilir bunu soylerim
sarılmak... kokusunu icine ceke çeke... bir ömür
hayır farketmemiştim jajaaja
Keısnlıkle dogru sarılmak ıyı gelıyor...
demek ben hep saniyelerle kaybediyormuşum.
Gider kedime sarılırım sarılacak bey yok dhsjdskd
saniyeye dikkat etmedim ))
olsa sarılırdık ama yok
evet bunlar hikaye sarılmak güvence verir
Dikkat ederdim olsaydı
Genelde 1 bucuk saat sariliyorum shhshs
Sarılınca bırakamıyorum 😔
Ben sarilmayi seviyorum :)
Ben 10 saatte sarılırım sıfır sıkıntı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar