Eski sevgili neden bizden sonra sessiz sakin öyle durgun olur?

birşeyleri kendime yormak istemiyorum da zaten giden kendisiydi sebepsiz yere neden sessiz sakin durgun takılıyor hayatında herşey durdu benden kurtuldu diye mutlu olması lazım isteyerek bitirmişti geride gelmiyor anlamadım neden bir sessizlik içinde terkedilen benken ben daha canliyim çözemedim bu durumunu niye sessiz acaba..
Eski sevgili neden bizden sonra sessiz sakin öyle durgun olur?
Cevapla