Her erkeğe karşı birşeyler hissediyorum. Bu nedir ve ne yapmalıyım?

Her erkeğe karşı bir sevgi besliyorum aslında davranışları iyi olanlara ve bana yakın olanlara. Bazen kendimden soğuyorum. Çok üzülüyor ve ağlıyorum ama hissetmeden duramıyorum. Kimseye danışamıyorum. Ne yapmalıyım ve böyle hissedenlere verilen bir isim var mı?
Her erkeğe karşı birşeyler hissediyorum. Bu nedir ve ne yapmalıyım?
Cevapla