Arkadaş olarak konuştuğum her erkek bir şeyler hissediyor ne yapmam lazım?

Arkadaş olarak kalamiyorum kıskançlık falan başlıyor sonra bitiyor arkadaşlığımız ve sonunda suçlu ben oluyorum küfür falan ediliyor sorun bende mi aceba gerçekten

Arkadaş olarak konuştuğum her erkek bir şeyler hissediyor ne yapmam lazım?
Cevapla