



Ben birinci resimdekine çok benziyorum ne düşünüyorsunuz kızlar bu ayardaki erkekler hakkında?
Kilolu ve kalıp erkek seviyorum.
Kilolu ve kalıplı erkek sevmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç




Tam ben ama kilom o kadar da değil sportif sayılırım. Ama bu kadar ürkütücü olmak iyi değil 😊
Bunlar aşırıy kaçıyo. Hafif göbekli erkekler zayıf erkeklere göre daha çekici bence
Benim ayarım bunlar özellikle ilk ikisi ben seviyorum ya kalıplı olmayı
Yaaa şapşiiiik :) bende son 1 kaç gündür bunun korkusunu yaşıyodum kalıplı ve hafif kiloluyum acaba bu yüzdenmi kimseyle olmuyor diye üzülüyordum şimdi sevindim
göbek değil o, yediklerinin anısı 😂
Biz geçmişimizi silmeyiz ondan sindirmedik o kadar güzel yemekleri :D
çok daha iyi insanlar ya 😂
Cevap
0Cevap
Kalıplı erkekleri seviyorum kilolu erkekleri sevmiyorum ama obeziteden bahsediyorum
İlk fotoğraftaki gibi iseniz gayet iyi bence gönül zenginliği olmalı tipe bakmam şahsen
hergün patates yersen böyle olursun😋 bilmem ki tatlılar:))
Bence tatlilar yani bend ekilolu oldugum icin kendi tarafimi tutmam gerekiyo sanirim 😆
Zayiflamalari gerektiğini.
Benim için tavrı önemli, bana verdiği enerji vs.
Kalıplı olmali ama kilolu degil..
İlk resimdeki iyi
nötr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar