Yeni moda "sevgili ile el ele olan fotoğrafı profil yapmak"

Neredeyse her yerde görüyorum. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?Bu moda hakkında ne düşünüyorsunuz?




Burada birkaç kişide gördüm ben de. İkisi aynı anda kullandığı zaman güzel oluyor. Çünkü başkalarına ''Bu benim, ona göre ayağını denk al.'' mesajı veriliyor. Ayrıca herkes mutluluğunu paylaşmıyor mu? Tatilde, sevdiklerine kavuştuğunda... Onları hemen fotoğraflamak istiyor. Bu gayet normal.
img-s1.onedio.com/.../...905bb0d4d05042edceab.webp
Ben bunu beğenmiyorum pek. Önde de hep kadın oluyor. Arkadaki kadrajın manzarasını göremiyorum, orada önünde ''%75 indirim'' yazan bir mağaza beliriyor. Çünkü bir kadın böyle bir mağaza görürse eşinin elini aynı bu şekilde tutup peşinden sürükler.
@ladywoman yavrum bu senin pp değilmiydü 🙄
bence sempatik duruyor ama üzüyor benü 😔
Bu zaten eskiden beridir var şekerim. Ben bundan hiç yapamayacağım sanırım.
Cevap
24Cevap
Biz yalnızları kıskandırmak için oynanan bir oyun, oyuna gelmeyin arkadaşlar.
bence güzel birsey kendi fotolarini atma gereksimi duymuyorlar ama sevdigim birisi var diyorlar onay verildi 😂😂
Saçma! İlişkisini ve mahremini gözler önüne serenlerden nefret ediyorum. Bazı özel anlar mahrem kalmalı..
Paylasim yapan kadinsa normal ama erkekse biraz tuhaf😕
Değil, güzel falan değil. Kıskançlık, abazılık vs. çıkartabilir.
Alla alla bu el benim elime benziyor 😂😂Elimin orda ne işi var
Artık bir sevgilim olduğuna göre kıskanabilirsiniz göndermeleri
Jsjsjsjjsjs bir de bu mutluluk pozları verilen moda kalmıştı tam olmuş jsjsjsj
elle diz dizelerde göz göze hallerini göremiyoruz eksik var"/
Çakma işler. Kendi ilişkilerini sosyal medya üzerinden çok iyiyiz güzeliz gibi gösteren tipler üç gün sonra ağlayıp gezmesin.
Bu modaya ikimiz niye uymuyoruz diye düşünüyorum. güzel balinam benim.💖
Aa kibar ol kız ayol 😊kim olduğuma gelince onun bir önemi yok. önemli olan sana olan sevgimdir.
Yoo hesap kapatmıyorum. gizli olmamın nedeni çok gizlidir. Yazamam. 😊
Yapsınlar bana zararıda yok faydasıda yok. Yani benim için önemsiz bir konu. Yapabilirler.
ben daha cok iki kızın el ele tutuşup fotoğraf çekmesini görüyorum sık sık
guzel gorunuyo ama bicok insana gore sacma olsada atan kisilere gore romantik
Sıkıldım artık görmekten anladık yani sevgilinoz var
Ben istese de yapmam, hoşuma gitmiyor böyle şeyler.
Saçma sapan modalardan sonra bu iyi olmuş iyi bir moda
Genelde sevgilisini başkalarının görmemesini isteyen ama varlığındanda haberdar olunmasını isteyenler klübünün en önemli faaliyetidir.
Çok güzeller
Amann herkes mutlu olsun ne yapak :/
Ergenler görüyorum, her yerdeler.
İtici :D
saçma sapan ergenusca sevgili hareketleri 😀
Göz modasından iyi gibi
Buda mı modaymış hayatımız moda oldu gari
Benim sevgilimin elini bile göremezler heheyt
Sitede birilerine laf gitti oo :D
Ergenler ablası
sacma, ve sadece hava atmaya yonelik bir moda.
güzel bir şey abartılmazsa
aman babaları görmesin
Tırnağını kesmeyen erkekten sevgili mi olur?
Ergence olduğunu düşünüyorum
Yıllardır moda değil mi bu
güzel fotoğraf
koyun gibi
çok tatlıı
Bende yaocam
ben sevmem gösterisi
Normal
Çok şeker
vicdonsızlar diyorum
Saçma
Sıkılmaya başladım.
Gorgusuzler nolacak
Bisey dusunmuyorum
Çok güzel duruyor
Sacmalik
Özenti gençlik
Gereksiz
Güzel
Çok hoş.
Tatlılar
Güzel bence
Guzel bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar