Mesaj beklediğiniz 'O' kişinin çevrimiçi oluşunu izlemek :( ?

'O' kişiden mesaj bekliyorsunuz, ama çevrimiçi olduğu halde size yazmıyor. Size de çevrimiçi oluşunu izlemek düşüyor. Ne hissedersiniz?

Sen yaz demeyin. Sürekli sürekli yazmak olmuyor yapışıp bırakmayan kızlar gibi. İnsan bugün kendisi sorarsa ertesi gün karşıdakinden bekliyor. Anlarsınız ya bu hissi.
Mesaj beklediğiniz 'O' kişinin çevrimiçi oluşunu izlemek :( ?
Cevapla