Güncellemeler
+1 yıl
Sizde kararsızsınız anlaşılan
vallaha en nefret ettiğim şey okuyup yazmamak iplememek
sen burda kıcınıı yırtarkn adamın 1 cevabı bile sana cok görmesi
Arkadaşlarıyla konuşuyordur belki de, hemen karamsar olmamak lazım.
Olabilir... İşi vardır.. Sürekli yapıyorsa telefonla ara sor.. Basit bir yöntem...
hahah ben hep yapiyorum su an onunla muhabet etmek icimden gelmiyor
Cevap
3Cevap
okumadan silerim ben bazen..
Senden daha önemli birisinden mesaj geldiyse
Konuşmak istemiyodur net
Ya da işi vardır
Seni takmıyorum lütfen bana bir daha yazma demek
Bana da çok yapıyor sallamıyor sanırım
Her şey olabilir.
Bende merak ediyorum bu sorunun cevabını
Sevgilin mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar