Çevrimiçi olup ve atılan mesajı okumama veya görmezden gelme?

Sizce bunun en mantıklı açıklaması ne olabilir arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizde kararsızsınız anlaşılan
Çevrimiçi olup ve atılan mesajı okumama veya görmezden gelme?
Cevapla