İyi giden bir ilişkide, erkek hangi sebeplerden ötürü soğur ve uzaklaşır? Erkeğin uzaklaşması o ilişkinin bittiğinin işareti midir? (Sayfa 2)

İyi giden bir ilişkide, erkek hangi sebeplerden ötürü soğur ve uzaklaşır? Erkeğin uzaklaşması o ilişkinin bittiğinin işareti midir?
Cevapla