Eşinizin, sevgilinizin, annenizin ya da çocuğunuzun kalp atışını vücunuza dövme yaptırır mıydınız? Oğlumun kalp atışını yaptırmak istiyorummmm😘😘😘


bak bu güzel fikir bende oğlumla ilgili bişey yaptırmak istiyordum. dna kodu mu yaptırsam yoksa kalp atışı mı :)
ikiside olur.. dna kodusa iyi fikir
dna düşünüyordum hatta renki olarak :=)
yaptir tabiii. valla benimde niyetim var bakalım
dna için tablo da yaptırcaktım sonra dövme geldi aklıma bakalım süper olur
kalp atışını kalbinin üzerine ya da boynuna yaptr... dna profilinide omzuna ya da sırtına süper olur
bence de güzel olur ama minyatür olur abartılı büyük hoşuma gitmez
minyatür tabikiii. koca profil sığmaz zaten
Dövme yaptıracak olsam niye kalp atışını yapayım ki. Gider belime direk kendisini yaptırırım. :D
Çocukların ki olabilir ama genel olarak dövme yaptırmak istemem
Cevap
24Cevap
tam kalbinin üstüne yaptır ama oradada meme var yani biraz sakat yer gibi ben olsam oraya yaptırırdım sol gögsüme
sevdiğim kardiyolog mu , ne yapacak kalp atışımı , kalbimiz yeter.
Kendi ellerimle yüzünü çizerim yaratıcı olmak lazım
Dövme yapmak günahtır vazgeç bence ilerde sıkıldığında çıkarması çok zor psikolojin bozulur
Yok şekilcilikten çok maneviyat daha önemli bu tarz konularda
Kalbini dinlemek daha keyifli..
dimi, sonra o dudaklarından bir öpücük almak... dünyanın en güze duygusu evlat...
Evlâdım yok bilemem ama sevdiğim adamın kalbini dinlemek paha biçilemez
etmem kalp bu kim için atacağı belli olmaz...
evlat her daim bizim... onun icin yaptririm ama bir başkası icin yaptrmam
Güzel Fikir kalbim senin için atıyor gibi olur :)
Başkası için atan kalbini mi 🚬🚬
kıyamam seni çok üzmüşler anlasılan
Herkes kadar aldık bizde payımıza düşenlerden.
Olabilir hayatımda önemli yere sahip bir kişinin
Gerek yok vücuduma zarar veremem
Çocukca şeyleri sevmem
hayır. kimse için kanımı zehirletemem
Eşimin ya da çocuğumun yaptırırım
Çok klişe geliyo
konu evlat olunca bence klişe değil :)
klişe; anne baba olmadan anlayamazsın...
Haklısınız aslında güzel olabilir evladınızın kalp atısları :')
hayır
Ederim :)
dövme sevmiyorum
fena fikir değil ;)
sen kiminkini yaptırırsın peki?
eşimin..
seversem yaptırırım
Saçma
sana göre
yaptırmam
Ben de kizimin
Gerek yok
yaptirma o zaman
Evet bunu yaptırdıgini gören sevdiğin 2 gun sevinir sonra pişmanlık prh
Nayır
Hayır.
yaptırmam
Hayir
yokk
Hayir
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar