Yapılan araştırmalara göre, avuç içlerinin birbirine değmesi ve parmakların iç içe geçirilmesi şeklin de ele ele tutuşanlar, tutkulu bir ilişkiniz olduğunun sinyalini verir.

El ele tutuşma biçiminize göre ilişkinizi sorgular mısınız?


El ele tutuşan çiftleri hep mutlu sanırdım. Böyle bir sevgili çift görmüştüm, çocuk kıza nasıl bağırıyor nasıl azarlıyordu hakaret ediyordu... O an o kadar üzüldüm ki o kız adına inşallah zarar görmeden ayrılmıştır ondan... Size fiziksel olmasına gerek olmaksızın psikolojik şiddet ve baskı uygulayan erkeklerle olmayın arkadaşlar...
Sevgilinin elini kucuk cocugun elini tutar gbi tutarsan asil ozaman bir sıkıntı vardir. Sanki baska el tutma sekli var 😅
sap olduğumdan değil ama bir erkek ile bir kızın böyle yapışık ikizler gibi ellerini hiç bırakmadan tutması tuhafıma gidiyor. Acaba Ömerika'da da öyle mi?
Bunu daha önce başka yerdede gördüm ben tam resimdeki gibi tutuyorum hatta o da elini tutunca elini alıp karnına götürüp koluma sarılıyor yolda
Cevap
54Cevap
benim ellerim ankaranın kışında donduğu için sevgilim varken ellerimi montoma koyar ısıtırdım o da eldiven giyerdi zaten o yüzden şu an bekarım :)
Eskisi gibi olsa aşklar, kız sevdiği erkeğin elini tutmaya utansa, erkek sevdiğinin gözlerine bakmaya kıyamasa… Can Dündar|
İliskimi sacma sapan şeylerle sorgulayacak kadar cahil degilim cok şükür
saçma bide onu mu düşünecez 😂 oldu olacak sevgilimizin kaç saç teli var uyuşuyor muyuz araştırsınlar ☺😂 töbee
Her ilişkimde normal bir şekilde elini tuttum, kimisi tutkulu geçti kimisi durgun. Bir şey fark etmiyor bence
Kimseyle el ele tutuşmadım ve tokalaşmak kadsr iğrençse bilmiyorum zatendr tutuşmam
Ben daha kimsenin elini tutmadım benim halim nolcak sfsfsf
Sürekli yapılan araştırmalara göre diyorsun kimmiş bu embesil araştırmacılar çok merak ediyorum lütfen acıklarmısın? 😂
Bunlar bence genel seyler :/
Bu arastirmalari kim yapiyor acaba :/
Yasadigim kafasin yeminle
öyle bir kişi bulursam can feda 😂😂😂
Nasıl tutmuş orası hić önemli değil isterse tutmasın 😂😂😂
çok sacma her yiğidin bir yogurt yiyişi vardir oyle tutmasi daha cok sevdigini gostermez kanimca
böyle bir eleele tutuşmadıgımız için ilişkide yok muş demekki😊
Tutusmuyoruz bız bu ilişki bile sayılmazmı bıxımkı demek oluyo😆😆😆
Yok biliyorum neye benzediğini ilişkimin 🤚 E falan bakmama lüzum gelmez:)
ilişkimi sorgulamam ama başkası elimi sıkarken parmak ucundan tutup ya da jöle kıvamında kavrıyorsa notunu veririm
sevgiliyi bulduk nasıl ele ele tutuşmak gerektiğini merak ediyoruz
Partnerle işim olmaz. Sevdiğim kadını partner olarak göremem.
Sağ Elim Sol Elimi Tutuyor 😂
Ele tutuşmayı sevmiyorum.
Koluna girmeyi tercih ederim.
yavaşça parmaklarını. parmaklarimdan geçiririm. avuç içimi tüm sıcaklığıyla doldurur.
evet avuç içleri herzaman sevgiyi aşkı kuvvetlendirir.
Sevgili aranıyor İstanbul'da Avrupa yakası olsun lütfen yaş 24-27" arası aday ve taleplerimi bekliyorum ciddiyim, ciddi olanlar beğensin mesaj atıcam
Yemin ediyorum hayatımda hiç duymadığım şeyleri bu siteden öğreniyorum
ya el ele tutuşmayı sevmiyorsam ya maçoysam ne olacak
birak ya benimkide elimi tutmaz disarda ne sacma
@melek19889 bende sevmiyorum el ele tutuşmak tuhaf geliyor bana
Kalp aşka postmodern bakıyorsa elin ele faydası yok.
Evt doğru ama o tutkuyla tuttuğum ellerde gitti yani nasıl tutarsan tut olmayınca olmuyor.
Bunun dışında nasıl el ele tutuşuluyor? :D herkes çok tutkulu o zaman ?
sorgulanacak o kadar çok şey varken elele tutuşmayı mı sorgulayacağım..
ben tutmazdim o tutardi benim elim acik olurdu bu ne demekmis
bu kız aşk doktoru Mehmet çoşkundenizin dişisi galiba.
Ee diğer tutma şekillerininki nerde neyegöre doğru mu yanlıs mı anlıcam😄
Sıkı tuttımmu bırakmam ilişkiyi sıkı tutmak gerekir
bunlarin arastirmasini yapanlar hangi kafayi yasiyo
direk cinsel reksonemler devreye giriyo onuda yazsaydn
Tutçak el mi varda sorgulayalım.
Benimki tutkulu ozaman
Hayır ellerim onun ellerinde çok güzel çünkü ❤
sevgilimiz yok ki elini tutalım
Biz hep boyle el ele tutuşuyoruz :)
Radyoda dinlemistim bu arastirmayi bikac gun once
hayır elbette bu tür küçük şeylere takilmam
Hayır sorgulamam..
Biz o şekilde de tutuşuruz, normal şekilde de..
aha te biz boyle el ele tutusuyoz
Onedio. com iftiharla sunar
hiç aklıma gelmemişti :)
El ele tutuşmak da nedir kısmetleri kapatır 😂
Parnerli ilişkilerden nefret ediyorum
Bir buna takılmadığımız kalmıştı
Resimdeki gibi tutmayı çok severim :)
hiç birinin elini tutmadim bence alakasi yok ya
Anlamıyorum saçma geldi
Hem ele ele hemde gönülden gönüle tutuşalım.
Hiç el ele tutuşmadım
Kardeş.. üzdün ya oda olur bigün D;
😅 iftardan sonra benim için yak 🚬
Bende sigara yokk :D
Onu da mı ben göndereyim mk 😅
Haha kullanmıyorum ama senin için spora gidip basiyim oda motive eder :D Spora git fizik yap teker teker hatunlar düşer merak etme.
Oldu mk hatun düşürmek için spora başlıyım onlar başlaşın 😅
Ozaman tokatlamaya devam kardeşşş :D
😅👌🏻
Çok saçma ben hep öyle tutardim ama sonuç?
Ota b. ka sarmayın gençler.
Pek elele tutustugumuz söylenemez.
Alakası yok çevreden öğrenildiği gibi tutuşuyolar
Hı çok tutkuludur sorma hergün kavga ediyoruz
Ben de ayak ayağa tutuşuyorum 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar