Bir erkek bir kızla son bir kez buluşmak ister mi sevmiyorum dıyo ama buluşalım dıyo sevmeyen birisi neden buluşmak ister?

Seviyo ama sevmiyorum dıyo bunu söylememin sebebi benı koruyup kollamasıdır. Arkadaşlarım kavga ettiğimizde benden intikam almak için sevgilime mesaj atmışlar bunu öğrendiğinde atan kişiye ağzına gelen herşeyi saydı bana da kızdı ama benim haberim yoktu smdı son bir kez buluşalım dedi bunu avantaja çevirmek istiyorum suprız falan yapıp onu pişman olduğuma inandırmak istiyorum affeder mi sizce 1 yıllık bı ilişki bu çok kararlıydı ama sinirden olduğunu düşünüyorum bir kez daha boyle oldu geri dönmüştü.. Yardım edin affeder mi sizce balık erkegi bu arada..
Bir erkek bir kızla son bir kez buluşmak ister mi sevmiyorum dıyo ama buluşalım dıyo sevmeyen birisi neden buluşmak ister?
Cevapla