25 yaşında bir erkekle 40 yaşında bir kadının ilişkisi nasıl olur?

Merhaba arkadaşlar yeni yeni görüşmekte olduğum bir kadın var kendisi bende bayağı büyük. şimdiye kadar görüştüğüm kız arkadaşlarım genel olarak yaşıtımdı bu yüzden karmaşık bir ruh hâli içindeyim. görüştüğüm kişi ne istediğini ve beklentilerini açıkça dile getirdi ama ben çok tuhaf hissediyorum açıkçası
Bir yandan etik olmadığını düşünüyorum fakat diğer taraftan da şeytan dürtüyo. karakter olarak rahat bir insanım ama başlamadan bitmeli mi ya da nereye gider gerçekten fikirlerinize ihtiyacım olduğu için sordum. aradaki yaş farkından dolayı beni ya da görüştüğüm kişiyi yargılamak isteyebilirsiniz etik olarak bunu anlayabilirim ama yorumlarınızda yapıcı olursanız gerçekten sevinirim çünkü bu durumu nasıl idare etmem gerektiği konusunda kafam karışık dediğim gibi.
25 yaşında bir erkekle 40 yaşında bir kadının ilişkisi nasıl olur?
Cevapla