Merhaba arkadaşlar yeni yeni görüşmekte olduğum bir kadın var kendisi bende bayağı büyük. şimdiye kadar görüştüğüm kız arkadaşlarım genel olarak yaşıtımdı bu yüzden karmaşık bir ruh hâli içindeyim. görüştüğüm kişi ne istediğini ve beklentilerini açıkça dile getirdi ama ben çok tuhaf hissediyorum açıkçası
Bir yandan etik olmadığını düşünüyorum fakat diğer taraftan da şeytan dürtüyo. karakter olarak rahat bir insanım ama başlamadan bitmeli mi ya da nereye gider gerçekten fikirlerinize ihtiyacım olduğu için sordum. aradaki yaş farkından dolayı beni ya da görüştüğüm kişiyi yargılamak isteyebilirsiniz etik olarak bunu anlayabilirim ama yorumlarınızda yapıcı olursanız gerçekten sevinirim çünkü bu durumu nasıl idare etmem gerektiği konusunda kafam karışık dediğim gibi.
Bir yandan etik olmadığını düşünüyorum fakat diğer taraftan da şeytan dürtüyo. karakter olarak rahat bir insanım ama başlamadan bitmeli mi ya da nereye gider gerçekten fikirlerinize ihtiyacım olduğu için sordum. aradaki yaş farkından dolayı beni ya da görüştüğüm kişiyi yargılamak isteyebilirsiniz etik olarak bunu anlayabilirim ama yorumlarınızda yapıcı olursanız gerçekten sevinirim çünkü bu durumu nasıl idare etmem gerektiği konusunda kafam karışık dediğim gibi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar