Yapılan araştırmalara göre, ilişkilerde duygusal olan erkekler daha çabuk terk ediliyormuş. Kadınlar duygusal erkeklerin daha zor olduğunu belirtirken, sert erkeklere ilgi daha fazlaymış. Erkekler bu yüzden mi sert görünmeye çalışıyor?
Duygusal erkekler terk edilen taraf oluyor! Erkekler bu yüzden mi sert görünmeye çalışıyor?
Maalesef kızların uzun yıllar süren evrimsel süreçleri sonunda doğuştan getirdikleri bir içgüdüdür ''korunma içgüdüsü'' Bir çoğunun uzun boylu erkek istemesinin de temel nedeni budur. Uzun boylu erkekler daha güçlü ve koruyucu hissiyatı uyandırarak kızların bu içgüdüsünü tatmin ederler.
Tarihimizde de güçsüz erkekler kendilerine bir eş bulamadıkları için doğal seçilim yoluyla toplumdan elimine olmuşlar ve sadece güçlü olanlar yeni nesle genlerini aktararak bu durum günümüze kadar ulaşmış. Bu yüzden nasıl ki kızlarda doğuştan gelen bir korunma içgüdüsü varsa erkekte de doğuştan gelen bir güçlü olma veya bunun için çabalama eğilimi vardır. Tabi bunların istisnası olabilir yani bir kız ben korunmak istemiyorum diyebilir erkek de güçlü olmak gibi bir derdim yok diyebilir.
Çünkü günümüzde fiziksel gücün aslında pek bir anlamı kalmamıştır. Eskiden olduğu gibi kabileler arasında kavgalar vs. olmadığı için artık günümüzde gerçek güç beyin ve finansal güç olmuştur. Zengin erkek isteyen kızlar da korunma içgüdülerini finansal anlamda göstermeye başlamıştır.
Duygusal olmak da insanın güçsüz gibi görünmesine neden olur. İnsan biriyle kavga edip diş geçiremediğinde veya bir işte başarısız olduğunda veya yere düştüğünde ağlar. Tabii sevinçten ağlamalar sayılmaz o çok başka bir durumdur evrimsel tarihimizden getirdiğimiz bir hatadır. Bu yüzden ağlayan erkekler zayıf göründüğü için kızların beklentilerini karşılayamaz. Ya da daha doğrusu kızların kendinden soğumasına neden olur.
Bu yüzden bir çok erkek ben de dahil kimsenin yanında ağlamaz. Sessizce yalnızken ağlar ve vücudunun bu ihtiyacını herkesten gizli olarak gidermiş olur. Neyse çok fazla uzattım gereksiz kısacası bu olayın sebebi kızların doğuştan gelen korunma içgüdüsünden kaynaklanır.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kadınlar hem Maço erkekten şikayet edecek , hem de sert erkek sevecek? Gerçekten çok saçma, olayı çok kutuplaştırdınız. Kadında erkekte insan. Sonrada erkek hegemonyası falan... Ben anlayışlı kadın ve erkek gördüm , ve böyle saçma bir nedeni ayrılmak için bahane eden insanlar gerçekten aptaldır. Güç peşinde koşmak ayrıca saçma. Kadınlar çok güçlü olmalı , güçlü bir erkeğin ardında muhakkak güçlü bir kadın vardır. Size yani büyük kitleye kalsa "vay efendim bu kendine yetemeyen erkektir , terkedilmelidir "mantığı olur. Ya da " öküz herif insan bir kibar olmalı kadına karşı " anlaşılmaz olan kadın değil , aptal insanlardır.
Yorumlara bir göz gezdirdimde kadınlara ne çok hakaret edilmiş.. Ben bu durumu şöyle açıklayayım kesinlikle duygusallık için kaybedilecek birşey yoktur. Yalnız Duygusallıgın sınırını bilmek gerekir fazla duygusallık sadece kadınları degil erkekleride bunaltabilir yerine göre davranılıyorsa bir sorun kalmaz.
Hicbir fikrim yok. Ama mantikli bence de. Koca kadinin arkasinda dağdır. Olmasi gereken bu. Karikoca kelimesinin manasi da budur. Koca = dağ karısı da dağın kari. Karsız dag olmaz derler bu yuzden. Erkek dedigin guclu olmali. Kar gibi yumusak olursa yandik
Boş beleş açıklama. Karı farsça kelime ve kar iş demek aynı zamanda seks içinde kar kelimesi kullanılır. Duygusal demek de salya sümük demek değil. Her şeyi bunkadar ekstrem düşüneceksek sert erkeğe duygusuz diyelim o halde bakalım kaç kız savunuyor öyle erkekleri
@NonUnendless farsca bir kelime felan degil. Farsca da ayni kelime kullaniliyor olabilir fakat Türkce deki manasi farkli. Biraz arastirip yorum yapmani öneririm. Zira bilgi bakimindan yarisma cabasina giren insanları seçme adetim var
He bu arada eksi vermeniz düsüncelerimi degistirmedi. Aksini iddia eden varsa buyursun yorum kismi herkese açık. SAYGI ÇERÇEVESİNDE tartişalim vesselam
@NonUnendless eksi konusunda kastettigim sen degildin. Hayal kirikligi yasayacagimi sanmiyorum cunku insanlara karsi hicbir zaman beklentimi yuksek tutmam :)))
Bence doğru bir tespit ama şöyle bir durum var , sert erkek, duygusal erkek diye bir şey yoktur , odunsu erkek vardır bir yanda , bir yanda duygularını sert yaşayan erkek vardır, yerine ve konuya göre çok endişelenir, çok kıskanır, çok sever, çok kızar ve kesin bir şekilde birşeyi ister veya istemez ve kadınlar buna gelemiyor bir yerden sonra sıkılıyorlar olan o duygularını sert olan erkeğe oluyor birde bu sertlikte acı çektiğini düşünün... ve sonuç olarak sizin duygusal diye tanımladığınız erkekler kadınlar karşısında kaybeder.
bakın minik çekirgelerim size bir akıl vercem kadınlar zengin haşin sert gaddar erkeklerden hoşlanır eğer kadının yanında duygusal davranırsanız büyük ihtimalle sizi aldatır başkalarının altında inleye inleye gibişir ben bu yüzden kadınları insan yerine bile koymam duygusal düşünmeyin kadınlar seks objesidir sadece gibdinizi bakın ha şahsen beni karım aldatırsa hiç umrumda olmaz nasıl olsa ben o güne kadar duygusal bir bağ kurmam gibdime bakarım ondan sonra vururum tekmeyi
... Ben gibdirmem işte duygusalim ama oğlak. burcyum mantik temalı sadece sevgi isinde kalple yaklaşıyoruz ama bize aldatma vs yaparlarsa onu kazığa oturturum
Bence alakalı değil biri duygusal ise sert olamaz sertlik bir duruştur. Ya sertsin ya degil. Terk edilme olayına gelince ne kadın ne erkek her istedigini yapan aşırı duygusal biriyle yapamaz evet ister disarda gorup imrenir ama kendinse olunca bir sure sonrq bogulur doga kanunu gibi tartismak didismek inatlasmak birbiribmni bazen dinlememek gerek ozgurce yenilikci seyler gerek. Ve kadinlar ozellille bazen farkt edilmeden yonetilmek istet iliskide ama bu kesinlikle fark ettirmend3n olmali yoksa 1 sn surmez
Hayat kısa anı yasayip mutlu olmaya bakalım. Evet zaman kötü erkek arkadaşlar. Bende çok merhametli sadık ve dürüst oldum. Kiminle birlikte olsam hep hüsran, aldatmalar terk etmeler. Senin yetersizligin demeyin ben kimseyi eşsege bağlayıcı köyden şehire indirmedim. Bu yüzden her seyden önce siz onemlisiniz. Aileniz bile kimi zaman sizi dinlemez ya da umursamaz. Bu böyle. O sebeple karsinizda ki insanı iyi test edin. Cunku kadınlarda fazla ego var, insan olduklarını unutmuşlar.
terk edilen ya da terk eden olmak neyi değiştirir biri diğerine göre daha mı iyi yoksa kötü mü olur böyle bir ayrım saçma bitmiş ise bitti diyebilen daha gerçekçi cesur adım atmış olabilir yani erkeklerin sert ya da duygusal olması çocukluk ile başlayıp zamanla gelişen kişilik ve ruh ile alakalı bir durum
İlla bir erkeğin hayatında kadın olucak diye bir şart yok! Günümüz kadinlariyla zaten düşman başına gelmesini istemedigimiz iliskiler yasaniyorken... Erkeğin kaburgasindan yaratılmış olan bu canlilarin hala biz erkekleri anlamama özellikleri zaten bir efsane.😁 Deveye diken kadına s. ken yaraşır Atasözünü tekrar hatirlatiyor ve Ataları saygıyla anıyorum!
Çünki insanlar saldırganlığı güc olarak algılıyor. Nasıl yer çekimi çekerse, kötülük de çeker. O yüzden. Onlar hem güçlü hem duygusal erkek istiyorlar, ama kendilerini korumak istemekten (her insan kendini korumak istiyor. Cinisyyetke alakası yok) dolayı duygusal insanın zayıf olmasından korkuyorlar. O yüzden daha saldırgan erkekleri seçiyorlar ve mutsuz oluyorlar. Çünki kadın ne duygusal ezik, ne de etkili empatisiz erkek ister. Eger kendini koruma endişesi olmazsa, kesinlikle her kadın duygusal erkeği seçerdi.
Duygusal erkek karşındakini düşünür önemser ve kırmak istemez herşeyi alttan alır problem çıkarmaz ilişki sakin bir yapıda gittiği için kız karşısında kendinden daha duygusal bir erkeği gördüğünde daha sert olmasını bekler duygusallık kadınlara daha çok yakışıyor
Nasıl görünürsek görünelim melesef siz kızlara, kadınlara yaranamıyoruz. Büyük çoğunluğu vur patlasın çal oynadın hayatlar yaşıyor ve adam gibisinden çok madam gibileriyle. Haliyle ödümüz kopuyor aşık olup elinizde oyuncak bir ayı olmaktan. Evet sadık değil ve kalmıyor hiç biriniz artık...
Bunun olmasinin nedeni duygusal erkegin her sorun da icine kapanmasi ve gunlerce konusmamasi. kendini parcalasan tek kelime etmez. herseye üzülen kirilan trip atan bir erkegi ben cekemem. ben kiz basima herseyin üstesinden gelmeye calisiyorsam o hayli hayli yapar. hayvanlar koklasa koklasa insan konusa konusa bilmem anlatabildim mi
kızlar romantik duygusal erkek isteyip hep odun ve hödük erkekler ile çıkınca odunluk ve hödüklük hoşlarına gidiyor galiba deyip öyle davranırız bilinçli bile değildir sertliğe gelirsek erkek aile yöneteceği için sert olması gerekiyor diye düşünüyorum...
çok güzel bir soru ve tespit belki de bu yüzden rol yapıp toplum içinde kendimize bir yer arayışı içinde buluyoruz kendimizi yani aslında olmadığımız oldurtulmasi gereken kişilere dönüşüyoruz, insanın toplumlasmasiyla oluşan kültürün insanlar üzerinde kurduğu olgu bu olsa gerek... soru ilgimi çekti görüşleri ve yorumlar takip edicem🙂
Ne alaka ya bu arastırmacılar hangi memleketin araştırmacıları bunlar toplumu yönlendiriyorlar
Erkek bir ilişkide ne kadar duygusal olabilirki he çok sevebilir, bağlanabilirde bunun olması terk edileceği anlamına gelmyor ki kızlarda daha fazla var bu
Hayır öyle olduğunu sanmıyorum çünkü hiç çevrdmdd öyle biri olmadı türk erkeğinin kanında var delilik sertlik bazen damarı tutar asar keser bazen damarı tutar ağlar. demek istediğim duygusal diyer sert görünmez saçma bişy çünkü erkeğin geninde hıfmonunda vardır sertlik. Yumuşak olanlarda da bir hamur mayası eksikliği vardır diye düşünüyorum
bence o karsindaki bayanla ilgili cunku bana kalsa duygusal erkek ask erkegidir sevdimmi seven adam gibi adamdir sert olsa nolur fasif oluota dayak yese nolur sen onun herzaman yaninda olursan herşeyin ustesinden gelirsiniz.
Öyle bir kriter olduğunu düşünmüyorum her insanın duygusal olacağı bir yönü vardır. Kimilerinde çok bellidir ancak Kimilerinde fark edilemez. Erkekler için dediğin durum aynı zamanda kızlar için de geçerli.
Erkek dediğin kırılmayacak kadar sert, eğilip bükülmeyecek kadar da duygusal ve romantik olmalı. Hala yalnizsaniz bu sizde bir sorun olduğunun göstergesidir. :):
Duyusal erkekler cidden zor. Kafasında neler döndüğünü neleri sorun edip etmeyeceğini neye üzülür kırılır bilemediğimiz için çok sorunlar yaşıyoruz. Duygusallığını sert görünerek kapatmaya çalışıyor olanilir
duygusal erkekten kasıt şu kadınlar bazı konularda erkeğin tepkisini ortaya koymasını ister duygusal erkek dediğimiz kişilerle ilişkide ise genelde kadınlar daha baskın olur ve gerçekten benim için inanılmaz berbat bir şey.😀
Eğer bir erkek duygusalsa bir kızın aklından onu oynatmak geçebilir oynayıncada terkeder duygusal erkekler bence sevdiği kişiye çok bağlı olduğu için istediklerini yapar kız da onu kullanır bu kadar basit.
Zannetmiyorum. Aşırı duygusal erkek kadını bezdirir zaten kadın ondan terkedebilir ama sert olan bizler terkedilmemek için sert olduğumuz kanısı yanlış... ben sert biriyim huyum suyum bu yani başka bir sebebi yok
İlgi daha fazla olması başka birşey. Kızlar çocuğu alfa erkekten yapar ama daha sonra alfayla işleri yürütemeyince aldatılınca tokadı yeyince betaya döner çocuğu betaya baktırır. Böyle de ilginçtirler.
Geçmişte yaşamış tüm iyi ve güçlü liderler duygularını zekasıyla birleştirenlerdir. Geçmişte yaşamış tüm zalimler sertiğini zekasıyla birleştiremeyen zavallılardır.
her şeyi ince ayrıntısına kadar düşünen hassas kırılgan birinin benden ne farkı kalıyor. herkes yanında güçlü erkek ister içindeki hassas çocuğu nadiren çıkardığında çekici olur
Bana kalırsa erkeklerin bu tür sorunları yıl yıl değişen kız tipleri örneğin şuanda 30+ yaşlarındaki bayanlar romantikten ve duygulardan yanayken şimdiki kızların 80% i kötü çocuklardan hoşlanıyor bu yüzden erkeklerin ruh hali bozuluyor romantik olup bazen birşey bulamıyınca sert olup şasnlarını %80 artırmak isterler ama bunu böyle rahat anlatamazlar
Erkeklerin sert gorunme gayesi yoktur. Aileden ya da sulaleden birinin evliligi kucuk yasdan ona mutlu ve guzel gozukmusse buna sahip olmak icin secimini onlarin tarzina gore yapar.
sürekli insanlığımız bir kalıba sokuluyor. duygulu, sert vs. Genelleme yapan bir kimsenin uzman olduğu da söylenemez. bir insanın karakteri, hayata bakışı neyse odur. insanlar kategoriye alındıkça daha fazla benliği dışında hareket ediyor. sert olsun, duygusal olsun vs. demek yerine dürüst olsun, iyi bir insan olsun dersek daha doğru bir hayat yaşarız gibi geliyor bana
Sebebi duygusal erkegi kendine baglamasi daha kolay olur kadinlar icin sert görünen erkegi kendine duygusal olarak baglamasi zoru basarmasi kendini özel hissettiriyor
İnce bir çizgi var bilmek lazım.. Sert erkekler çok itici , duygusal erkekler çok durağan ve heyecansız.. Dozunu kendileri ayarlamaları gerek.. Nasıl olacak demeyin bizde bilmiyoruz.
şahsen duygusal erkek görmedim duygu olarrak ha çok sahiplenici oluyorlar ama mıy mıy olmuyorlar ama kaynaklanıyor olabilir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Zamanında erkek terk ettim. O kişinin duygusal olması değil, utangaç ezik yapılı erkek olması beni rahatsız etmişti. Erkek dediğin güçlü erkeksi olması. Şimdi trip yapan erkekler de var, evlerden ırak.
zamanla öyle olmanın zararını görünce değişiyor insan. ama bunu aman duygusal olursam terk ederler anlamasınlar duygusalığımı diye değil de, intikam gibi düşün. öyle iliğe böyle düğme hesabı
Karşı cinsler asla ve asla tam olarak birbirini çözemeyecek. Bu kimyasal olarak mümkün değil. Ruh ikizi falan hikaye. Herkesin birer kopma noktası vardır.
türk toplumunun içi çürümüş erkek şöyle olmalı kadın böyle olmalı gibi tabirler yanlış beyninizi boş şeylerle doldurmayın
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
herkes işine geldiği gibi davranıyo maço olsun derler sonra romantiklik ararlar. romantik olsun derler off çok sıkıldım bu hallerinden biraz sert ol derler. kızların bazıları bizi anlamıyosunuz derler ama asıl sorun şu ilişkide adım atmak çabalamak önemli
hayır oyle dusunmuyorum erkekler sert gorunduklerı zaman kendılerını tam erkek gıbı hıssedıyolar fakat duygusal oldukları zaman bu ne lan kızmıyım ben dedıklerı ıcın tabı yanlıs da olablır fıkrım
En İyi Cevaplar