Fena halde sinirli ve garip bir şekilde üzgünüm ne yapmam lazım?

Değmeyecek biri yüzünden ellerimi yumuk yapmaktan resmen tırnaklarımın izi çıktı ama bunun yanında hıçkırarak ağlamak istiyorum ama ne sinirimi çıkarabiliyorum ne de üzüntümü yaşayabiliyiorum sanki bir kafesin içine sıkışmış gibiyim ne yapmalıyım?
Fena halde sinirli ve garip bir şekilde üzgünüm ne yapmam lazım?
Cevapla