Okulda bir erkekle her yerde göz göze geliyorum. Sizce neden sürekli bakıyor başka kız mı yok?

Okulda sürekli göz göze geldiğim bir erkek var. Önceden dikkatimi çekmiyordu hatta bu rahatsız edici gelmeye başlamıştı. Yalnız sonradan hoş gelmeye başladı. Daha hic konuşmuşluğumuz yok ama kalabalık bir ortam olsun , yalniz olsun hatta meşgul olsun hep gözlerini yakalıyorum ve su aralar daha sık karşılaşmaya ve göz göze gelmeye başladık çünkü Bnde o bakıyor mu diye bakıyorum. Sizce neden bakıyor ama konuşmuyor. Yakınlık gösteriyor yanıma kadar geliyor ama konuşmuyor çekingen biride değil
Okulda bir erkekle her yerde göz göze geliyorum. Sizce neden sürekli bakıyor başka kız mı yok?
Cevapla