Cok mecazi bir soru olmuş yine bu 9m hesabim oldugu icin rahatca yazabilirim sen biraz korkuyosun gibi korkma boyla o şeyin alakası yok büyük istemezsen büyük cikcani sanmam zaten turkiyede malum boy ort belli ama ortalamanin ustundeyse iyidir hostur eglencelidir bence :) ama o resimdekiler bu işi nasil yapar sonunda sağ kalabilirler mi bilmiyom
Gerçekten sevdikten sonra boymuş, yaşmış hikaye bence. Mühim olan anlaşmak, uyumlu olmak. Bu yüzden bir ilişkide "huyu huyuma" kısmı muhakkak olmalı diye düşünüyorum.
Kendimden pay bilerek konuşmam gerekiyorsa Ben şimdi 205cm boylarında olduğum için Boyu boyuma huyu huyuma uygun olması da çok önemli Huyum güzel olsa da boyu kısa olduğunda görsel anlamda bana uygun gelmiyor
En İyi Cevaplar