Çok geziyorum ama bir türlü eski sevgilimi unutamıyorum o beni unutmuş mudur ki detaya bakın?

Birlikteyken çok güzel bir ilişkimiz vardı birbirimizi çok seviyoduk ilk kez birine bu kadar baglanmıstım. Ayrılalı 7 ay oldu sürekli arkadaslarımlayım geziyorum cevremde erkek arkadaslarım yakısıklı erkekler falanda var ama yinede icimde bir burukluk var. Özlüyorum eski sevgilimi kimseye ona baktıgım gibi bakamıyorum. Geçmiyo yani bir türlü neden ya.
Çok geziyorum ama bir türlü eski sevgilimi unutamıyorum o beni unutmuş mudur ki detaya bakın?
Cevapla