Kimisi için ilkbahardır Aşk, kimisi için yaz. Senin aşk mevsimin var mı?



Bence ne yeri ne zamani ne de mevsimi var :) bazi insanlarda senenin bazi zamanlarinda sanslari daha acik olabildigi var fakat benim icin hic biri onemli degil. Ben cok ansizin buldum ve sevdim. Hic beklenmedik :)
365 gün 6 saat
52 hafta
7 gün
24 saat...
İlkbahar
yaz
sonbahar
kış...
aşk ; nefes aldığın sürece "onunla" güzel...
mevsimi yazdır çünkü kızlar o zaman açılıp saçılıyor. kışın pek bir şey göremezsin.
Kasımda aşk başkadır derler de kaç kasım geldi geçti olmayınca olmuyor :D
Cevap
6Cevap
Ask yok bu devirde
Sormayin artik soyle sorular 😂
Ayh ne karamsarligi
Bu devirde kimse mecnun degil leyla degil sirin degil ferhat degil
Herkes cikarci bencil nankör
Kimdi ki o
Oyle biri mi varmış
Ben mi tanımıyorum
Yalan o inanmayın
Sorusunuda kaldırttim zaten
Bence bir insan aşık oldummu mevsiminin pek önemi yok
vardir herşey zamanında yaşında yerinde olmali mantikli olmalı ama birde uygulayabilsek
Aşkın mevsimi olmaz ama yazın daha bir aşka geliyorum ben 😀
Yok. Fakat yazin asik olma potansiyeli yuksrktir insanlarin :)
Sanırım farkında olamazsın.
varsa bile bize vurmadı daha
vaktine Esir olan nasibimi istiyorum artık Allahım amin
bu neydi şimdi dostummm
ben bir arkadaşa edersem oda bana dua ederse belki daha kabul olur duam cuma günü
hayırlı cumalar bulursun inşallah
yeri yok bak onu öğrenmiş oldum😂
Yok tabiki. Her yerde çıkabilir karşına.
sonbaharda daha güzel..
Ask diye bisey yoktur hormon vardir hormon
Bence yeri ve zamanı yok. Her an herşey olabiliyor
Hiçbiri
olmaz
yokk
Yaz aski
Yok bence
Tabi ki yok
Yok.
yoktur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar