Bazen düşünüyorum işin içinden çıkamıyorum
elimi vicdanıma koyup yazımı yazmak istiyorjm
şimdi her seçimden önce verilen sözler var örnek taşeronluk
örnek emeklilik yas sınırı
bu halk tankların önünde yaran bir halktı
bunöarı baş üstünde taşımak gerekirken
neden kimse bu halkı düşünmüyor
şimdi emeklilik yasının 72 olması konusu var
yazık degil mi bu insanlara
üstelik eskiden alınan kıdem tazminatları
artık emekli olmayana kadar alamıyorsunjz
devlet yine Ali Cengiz oyunu yapıp
iş verenin hesabınıza yatırdığı tazminat paralarını emekli olana kadar cekemicekaibiz
devlet o parayı kullanıp bilmem kac yıl sonra yasarsanız azıcık ucundan koklatcaklar
yanlıs mı yapıyoruz bu kadar güvenmekle bunlara vicdanen rahatsızım
herkesin gözünün üstüne perde çekilmiş
yıllardır
bir yol köprü diye diye uyutulan halk var
üstelik kim konuşsa cezaevine giriyor
osmanlı devletine geri dönüş diyorlar amA
osmablı devletinde bile halkının görüşleri öGürdü kimse Osmanlı devletinin açıklarını söyledi diye ceza evine girmiyordu
ist büyük şehir belediye baş eniştesi
ceZaevinden tahliye edilmişti biliyorsunuz üstelik Sucundan aklanmadan
ve kimse hic bir gereksinim gösterilmeden
yanlıs mı düşünüyorum
her yerde Surşyelilere yardım var
kendi Halkımız evine ekmek götürmek için
calısıyrken bunlar ise oturduğu yerden 800 TL maaşla Nasıl devletten yardım alıyorlar
ev fiyatlarını yüklettiler
ekonımi mahvettiler
sonra senin benim sırtımdan geçimdiler
bir kimlik verilmedi oda verilsin tam OLSJN
elimi vicdanıma koyup yazımı yazmak istiyorjm
şimdi her seçimden önce verilen sözler var örnek taşeronluk
örnek emeklilik yas sınırı
bu halk tankların önünde yaran bir halktı
bunöarı baş üstünde taşımak gerekirken
neden kimse bu halkı düşünmüyor
şimdi emeklilik yasının 72 olması konusu var
yazık degil mi bu insanlara
üstelik eskiden alınan kıdem tazminatları
artık emekli olmayana kadar alamıyorsunjz
devlet yine Ali Cengiz oyunu yapıp
iş verenin hesabınıza yatırdığı tazminat paralarını emekli olana kadar cekemicekaibiz
devlet o parayı kullanıp bilmem kac yıl sonra yasarsanız azıcık ucundan koklatcaklar
yanlıs mı yapıyoruz bu kadar güvenmekle bunlara vicdanen rahatsızım
herkesin gözünün üstüne perde çekilmiş
yıllardır
bir yol köprü diye diye uyutulan halk var
üstelik kim konuşsa cezaevine giriyor
osmanlı devletine geri dönüş diyorlar amA
osmablı devletinde bile halkının görüşleri öGürdü kimse Osmanlı devletinin açıklarını söyledi diye ceza evine girmiyordu
ist büyük şehir belediye baş eniştesi
ceZaevinden tahliye edilmişti biliyorsunuz üstelik Sucundan aklanmadan
ve kimse hic bir gereksinim gösterilmeden
yanlıs mı düşünüyorum
her yerde Surşyelilere yardım var
kendi Halkımız evine ekmek götürmek için
calısıyrken bunlar ise oturduğu yerden 800 TL maaşla Nasıl devletten yardım alıyorlar
ev fiyatlarını yüklettiler
ekonımi mahvettiler
sonra senin benim sırtımdan geçimdiler
bir kimlik verilmedi oda verilsin tam OLSJN
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar