Sevmek cesaret demektir, sevmek çılgınlıkları yaşamak ve yaşatmak demek midir?



.
ESASEN;
Bir şeyi sevmemizin amacı fayda görmektir.
Yarar sağlamaktır.
"Hadi canım olur mu öyle şey" demeyin.
Mesela annenizi neden seversiniz?
Size baktığı için, besleyip büyüttüğü için, zor günlerinizde yanınızda olduğu için vs vs bir sürü bunu gibi sebepler sayılabilir.
Belki bazı insanlar bunu daha önce düşünmüşlerdir.
Ama düşünmeyenler için bu söylediklerim saçma geliyor olabilir.
Bence hiç itiraz etmeyin, kabullenin.
Bunlar için seviyorsunuz annenizi.
Düşünürseniz sizde anlayacaksınız.
Ha annesini sevmeyen yok mudur?
Elbette vardır.
Bunun sebeplerini düşündünüz mü hiç peki?
baktığınız zaman sevilmeyen anneler yukarıda saydıklarımı yapmayan annelerdir ki bu da yine benim dediğime çıkıyor.
Yaparsa sevilir, yapmazsa sevilmez.
Bu kadar basit.
Başka bir örnek vereyim mesela.
Kız arkadaşınızı neden seversiniz?
Sevginin kontrolsüz bir şey olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Yanılıyorsunuz. Sevgi kontrollüdür.
İstediğimizi severiz, istediğimizi sevmeyiz.
Kendimize bağlıdır.
Kız arkadaşta böyledir, istediğimiz için severiz.
Hayatımızı paylaşacak birine ihtiyaç duyarız.
Hayatımızı biriyle birleştirmek, onunla yaşamak isteriz.
Aynı zamanda bunları yaparken cinsel ihtiyaçlarımızıda gidersin isteriz.
O da yetmedi soyumuzu devam ettirsin isteriz.
İşte bu yüzden kız arkadaş edinir veya evleniriz.
Size bunları yaparken karşımızdaki insanı mı seviyoruz, yoksa onun bize sunduğu imkanları mı?
Kabul edin, ikinci seçenek.
Uzun lafın kısası sevginin amacı fayda sağlamaktır.
Hayatımızı kolaylaştıracak özelliklere sahip insanları/nesneleri bağ kurarak, ve bu bağın adını da sevgi koyarak kullanmaktır.
.
Bir kere sevmek cesaret değil bence
Sevmek olan bir duygu bunu yaşamak ve yaşatmak cesaret olur bundan kaçmak korkaklık.
Cesaret gösterip bunu yaşarsan hele birde aşk varsa çılgınlık ne kelime. İnan yaşanan ve yaşatılanlara sen bile bir soru bulup soramazsın onun tarifi yok
aynen öyle..
cesaretin yoksa asla bir aşkı tam anlamıyla yaşayamazsın.. Aşk zaten içinde her türlü deliliği barındırıyor. Bunu yasamakta cesaret istiyor
Sevmek sadece aptal bir manevra şayet karşı tarafın duyguları kilitliyse. Ama onun da kalbi atıyorsa heyecanla güzel bir hadise.
Cevap
18Cevap
"Sevmek emektir"
"Sevmek yarin yanık bacagını güzel görmektir"
Ve sevmek sehapsız teklifsizlitir.. yürek ve özveri ister evdiğin için kocaman yürek gerektirir. İşde bunun için sevmek aşk degil somutluk ve cesaret gerektirir..
Doğru kişiyle evet. Yanlışına denk gelirsen acı ve işkencedir. Her günün testere filminin yeni bir tuzağı.
gerçektende uyum içinde olduğunuz bir kişi ile, tabiki evet
Aman abla biraz da sevmeyelim ya yüreğimiz dinlensin
Sevmek cesur insanların işidir. O kadarki azıcık delilik çok daha güzelleştirir, o hali☺
Zaten aşık olmak sevmek ve bağlanmak başlı başına bir çılgınlık başka çılgınlığa gerek yok ki
Öyledir.
Murat Kekilli'nin şarkısındaki kadar çılgın olsak yeter asjdh
seversen çılgınlık yaparsın ve çığlık çığlığa kalırsın:D hazdan.
sevmek bile bile olmekdir. onu sonsuza kadar sevmek hep sevmekdir
Evet sevmek İnsanı mutlu eden Hayata Tutunmasini sağlayan ve güven vericidir tabi ben sevmek nedir bilmiyorum sevilmedigim için
ne demiş yalın; mutluluk yürekli olana yakışır..!
sevdim acıdan başka birşey görmedim
Sevmek aptallık aptallık cesaretse onu bilemen
sevmek karsilik beklememekdir kabullenmektir
sevmek benim için hiç demek
Sevmek herşey demektir 😊😊
doğru kişiyle olduktan sonra..
E tabiki. Olmazsa olmaz değilmi 😉
evet sevmek cesaret ister
Ben artık sevemiyorum, saygılar
Değerini bilene kıymet vermektir bence sevmek
Aynen sevmek her seye gogus germektır
Onurlu seversen öyledir
Cesaretsiz biriyim.
Biraz mesafesi vardir bence
Selam gunaydin
Belki
Delilik sevmek
https://youtu.be/QGXNXbc7I3U
Bak şarkinin başinda ne diyor😊
Öyle olsa gerek
Sevmek deliliktir
sevenin kıymetinide bilmek lazım
hersey demektr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar