Yapılan araştırmalara göre, ilişkilerde yapılan tartışmalarda haklı taraf sürekli siz çıkıyorsanız, ilişkinize zarar veriyorsunuz. Araştırmacılara göre, ilişkinin ilerlemesi ve uyumlu bir çift olabilmek için sürekli kendini haklı görmek yanlış. İlişkinizde tartışmalarda her zaman haklı taraf siz misiniz?
İlişkinizde tartışmalarda her zaman "haklı" taraf siz misiniz?
Artık haklıyım demiyorum haklı bile olsam haklisin diyorum çünkü zaman ve yaşanmışlıklar gereçleri gösterdikçe ortaya çıkan sonuç itibari ile karşımdaki kişi doğruyu görüyor ve farkına varıp sen halkıymışsın diyebiliyor bunun için dikkat ve zaman sabir gerekli o yüzden haklı olmak için uğraşmıyorum haklıyı herzaman bulmaya çalışırım
Her zaman elini tutat SImsıkı sonra konuşuruz ikimizde özür dileriz ve birdaha olmıyacağına söz veririz yani sonra neden olduğunu neden yaptığımıza söler haksız olan taraf kızan tarafta kzıdığı için özür diler sarılrıız Bizde Böyle
hep haklı o, hep haklı benim. ilişki can çekişiyor. bana da sezen aksu dinlemek kaldı. yıllardır oruç tutmam, bugün bana oruç bile tutmuyorsun diye patladı. ne alakaysa. onunla ilişkim olduğu süreçte bir kere bile oruç tutmamıştım. sorunumuzun oruç olması komik olurdu.
Bir ilişkide her ne olursa olsun her iki bireyde her daim kendisinin haklı olduğunu savunur ve bu ilişki boyunca genelde hep böyle devam eder her ne kadar iki taraf haklı olduğunu savunursa savunsun bu bir müddet sonra sevgiden çıkar ve kişilik çatışmasına dönüşür yeri gelir kendini savunmak ve haklı olduğunu kanıtlamak için bireyler kendilerini kaybederler ve kazanmak istedikleri haklı olduklarını kanitlamakken tatmin edilen sadece egolari olur
Eski kız arkadaşım her konuda haklı olurdu. Özür dilemesi gereken bir durumda bir bakmışım ben özür diliyorum :D Ah o tripler yok mu telefonu yüzüme kapatmalar, meşgule atmalar, engellemeler, açtığımda ne var be ne arıyorsun ya? demeler :) Seviyordum onun bu hallerini bu tavırlarını bile gerçi ben hala seviyorum :)
Ya zaten bir kavgada tartışmada haklı haksız taraf mi olur ne bu maç mi oynuyoruz ne bu sadece biraz daha fazla kırmış kişi Özür diler o kadar bide kavga sonraları anlatmalara da gıcık oluyorum ben hakliyim demi falan diye kamuyu arkana almaya çalışır gibi
Her zaman haklı değilim ki kim haklı olursa olsun ikimizde özür dileriz ve konu tatlıya bağlanır çünkü ne sadece ben haklı olurum ne de o bir tartışma oluyorsa her iki tarafında payı vardır ve biz bunu farkındayız sanırım o yüzden tartışmaları da çok uzatmadan halledebiliyoruz çok şükür
Hayır her zaman ne ben haklıyım ne de o.. herkes hatasını bilip kabul etmeli benim hatam var ise kabul ederim, yoksa da sonuna kadar kendimi savunurum...
biraz ben biraz o yuvarlanıp gidiyoruz alttan alıp sabırlı davranan benim son zamanlarda o ise agresif tavırlar sergileyen bundan önce ben agresif iken o sabırlıydı dengeliyoruz bir şekilde işte
Kendimi haklı görmüyorum ben, fikrimi belirtiyorum sadece. Genelde fikir beyan ettiğim konunun üzerinden bir kaç ay geçince erkek arkadaşım evet haklıymışsın diyor. Biz naapcaz şimdi
tabi ki hayır böyle birşey mümkün değil insan bazen haksız olduğu halde fevri davranabiliyor ama bunu o an değilde sonradan farkedebiliyoruz ne yazık ki
Ben hatam olduğunda kabul edip özür diliyorum ancak karşımdaki insandan hiçbir zaman bu davranışı göremedim tamamen kendisi haksız olsa bile özür diledikten sonra soğuk davranarak üste çıkmaya çalışıyorlar o yüzden sevgili yoksa stres de yok
İlişkide 1lik esası vardır. O ben, ben o ise ne tartışma ne savaş söz konusu olmaz, insan kendiyle tartışamaz dğl mi Problem varsa (kişiler doğruysa) tek taraflı olmaz
En İyi Cevaplar