AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Evet önemli olan doğru kişiliği bulmak zaten. Yoksa sanal veya reelde tanışmak problem değil.
%23 azımsanacak bir şey değil ya neden olmasın.. sonuçta o hesabı kullanan da bir insan yani
Daha önce çok kişiyle tanıştım ama uzun sürmedi en son biriyle tanıştım 6 aydır beraberiz çok seviyoruz birbirimizi velevki doğru kişi önemli
Bana hep abazalar denk geldı olumsuz bakıyorum ınt ılıskılerıne
Akrabamız internette görmüş evlenmişler üstelik yaşı da ufaktı
Yani görüştüğün insanın sosyal medyadaki arkadaşlarını az çok ortamını bilince olabilir gibi duruyor
Birbirleriyle kafa yapıları uyuşuyorsa neden olmasın
Görücü usulunun oldugu ülkede sanaldan evlenmek mantıksız olmasa gerek.
Evlenenler olduğuna göre olabılır demekki yani olabliyormuş 😏
ivit
Özellikle metropelde olur işten çalışmaktan sosyal hayat olmuyor
Acaba neye göre o %23'ü verdin bir kaynak versene inanmadım çünkü.
bilimsel olarak o orani vermişler.
Kaynak?
inandirici değil
@bebeki aynen.
aynen yaa yuzde 23 ne allah askina bu insanlar gunde kac kisiyle mesajlasio bunlarin yuzde 23 u mu yani bu orani uydurmuslar resmen
@bebeki %1 bile değildir imkansız 23 olması
@bebeki bunun gibi çok örnek var bu sitede aynen
arkadaslar anliyorum sizi fikirlerinizi paylastiniz fakat bu sizin dusunceniz herkes size saygi gosteriyor.. sizden de ricam kim ne dusunuyorsa sizinde saygi gostermenizi umuyorum. tesekkurler
biz tesekkur ederiz 😂
Kaynak verir misin çünkü şu an kendinle çeliştin, bu senin fikrinse söylediğin gibi 'bilimsel'değil. Dikkat çekmek için post açmayalım lütfen.
@bebeki yorumlara baksana ne kadar kişi inanmış.
evet bu insanlar hic mi akil yurutmuo neye dayanip uyduruo demiolar
@bebeki internet tamamen bilgi kirliliğiyle dolu
oyle aynen oyle
google zaten sorumun basligini yazarsaniz cikar merak etmeyin. :) o kadar yorum yaptiginiza gore bunu da dusunmenizi beklerdim
Nereden referans alarak bunu yazdığını, araştırmayı yapanın ad soyad ünvanını, bu araştırmanın nerede ve kimler üzerinde yapıldığını yazman gerekirken Google'a bakmamızı söylüyorsun. Garip.
Yüksek ihtimalle salladın,(%99.9 ihtimalle) ve küsüratlı rakam vererek legalize ediyorsun. Ayıp ayıp.
sallamakta ustune yok ama burdaki man kafalarda hemen inanio masallah
size bunlarin aciklamasini yapmak zorunda oldugmu hissetmiyorum. Sizin google yazip kimin ne yazdigini ya da sonucu nasil elde ettiklerini gayet ogrenebilirsiniz. ha bu size sacma gelir o zaman sorulan soruya yorum yapmanizi kimse istemedi zorlamadi. ama eger yorum yapiyorsaniz sahsi fikrinizi soyleyebilirsiniz fakat ks halkini elestirme hakkini saglamiyor bu. Konuyuda kesinlikle uzatmak istemiyorum size saygi duyuyorum sizden de bunu bekliyorum..
Durum öyleyse bilimsel açıklama diyemezsin benim salladıklarıma göre diyebilirsin bilgi kirliliği yapmanın lüzumu ne?
evet bilimsel deilki bilimsel diom kizziiimm
kesinlikle uydurup yazmadim google bakan herkes bulur zaten iyi sohbetlet sizlere
At madem bu kadar kolaysa
@bebeki kerhane karısı ağır oldu hakaret etmeye gerek yok biliyorsun
@bebeki boşver insanlar anlar zaten 'bilimsel' mi sallamasyon mu olduğunu
aynen kardesimm
demekki tipe bakmam diyenlerin alayı yalan söylüyor.
çünkü sosyal medyada tipten çok dile bakılım ;)
hersey tip degil tabi ki
olabilir tabi ki ama dogru insan dogru zamansa.. mesela ben bunu yaşadım megerse sevgilsi varmış..
tanimak lazim iyice emin olmadan ciddi bir sey dusunemeyiz ki :(
valla olanı gördüm :D hatta şehirleri farklıydı yani imkansız diye bir şey yok bazı konularda
evet. mantikli geldi daha uzun ve sağlıklı ilişkilerin oldugu sonucu
eskiden hayır derdim ama şimdi bal gibi olur diyorum
Aşkın nerde buluncağı belli mi olur
olmaaaz :)
Dimi
Nerde bulunduğunun ne önemi var ki
Doğrudur biz evlenirsek tamamen doğru olucak 😁
allah gonlune gore versin bakalim belki cikar karsina biri :)
şu an nişanlıyım o yüzden söyledim :)
Yinede teşekkürler :)
olmaz yalan buranın aşkları
Vay canına. Oran bu kadar yükselmiş mi? :D
Doğru kişiyi sanalda değil köyde bulurum sankim :)
Ben karşıyım böyle sanladaki ilişkilere..
O sans niye bana gelmiyo abi 😒
İnsan her yerde insan ne fark eder.
Ne Dobra bir kadınsın.
Haksız mıyım kimse kimseyi kandırmasın, özellikle buraya üye iseniz.
Dobraa Kadın başka oluyor tabi
Anlasabiliyolarsa tabi ki olabilir
Bence o kadar tat vermez
Neden olmasın? Bu hayatta her şey olabiliyor
aynen oyle
İlişki reele taşınırsa neden olmasın.
bilmem bana göre değil
sosyal medya daha güvenilir bence..
Yaaani ne kadar güven olursa olsun her ihtimale karşi dikkat edilmeli..
Evlilik hayalim olsa heryerden buluruz
Bana samimi gelmiyor hep bir muallak
Denemekte yarar var %24'e çıkaralım
Olabilir ben öyle tanıştım
kimle
Bu da bir nevi çağımızın görücü usulü çünkü
Kabul etmiyorum çok saçma
Keşke benimde sonum öyle olsaydı 😒
Olabilir ama ben sevmiyorum öyle ilişkiler.
Anlasirsa olur neden olmasin
doğru olabilir çevremde çok var
rastlantı sonucu belki
Hayırlısı be gülüm 😎
oran bence daha vazla
olabilir benim abim de o şekil evlendi
Olabilir de sıkıntılı süreç
olabilir tabi neden olmasın.
olabilir ama karaktere de baglı tabiki
sanmam daha azdır yuzde 2 lerde 3 lerde ancak
% 77 side cinsllkle bitiyor :)
%23'de yok mu? 😏
%77' si de hüsranla sonuçlanmakta :)
Saçmalık 😄
neye göre kime göre?
Evrene göre baydınız ha asosyaller
asosyal olmak kotu bir sey degil ha asiri olmamasi seklinde diye dusunuyorum.. bir bayan icin asosyal olmak bence kotu degil
İyi evden çıkma o Zaman
ben kendimi yorumlamadim yalniz genel konustum..😉
Çokfena
aa neden?
Asko simdi benim burdan bes tane sevgilim oldu. Daha doğrusu iki ama, beş kişiyle de tanıştım. Şimdi bu ciddi bir problem, çünkü bu oranla ben biriyle evlenmek durumdayım.
İstatiksel yaklaşım tehlikeli.
kesinlikle. sansini denemekten vazgecme :)
iyi oranmıs haaa:)
katiliyorum ^^
haa fazlaymış
iyi yine de
Gerçek mı öyle ise sosyal medyaya devam
Ben tersini düşünüyorum
Evet, ben öyle evlendim
tabiki nedn olmasın yani
Buluşmak lazım yoksa yürümez
Olmax kızların gepsi rkek delisi