Bu kız beni seviyor mu? Eğleniyor mu? Zaman mı geçiriyor? Test mi ediyor? SInıyor mu?



Bir kız ile tanıştım 4 aydır konuşuyoruz sabahlara kadar öyle böyle değil.. İlk etap da facebook da tanıştık kavga ile..

Neyse sonra şakalar falan işte sonra sevgili olduk o bana açıldı ben ona derken.. Muhabbet işte geçti geçti level atla atla falan..

Bana vücudunu açmalar göğüslerini açmalar vs vs.. Daha bin türlüsü.. Ama bunu bu kadar rahat yapmasına ve değişik sesler çıkarmasına şaşırıyordum hep.. Hayır ya olamaz hani kadın da olsa bu kadar düşürmez kendini diye..



Sen safsın keklenmişsin diyin anlıyım.. İstediğiniz yorumda bulunabilirsiniz gerçekçi olsun yeter ki? Neresini anlayamadım olayın?

Güncellemeler
+1 yıl
Kızıyordum hani ilk etap da kötü bakıyordum.. Sonra konuştukça iyi bir insan olduguna karar kıldım.. BU huylarını neden yaptıgını anlamaya çalıştım bir türlü çözemedim.. Bir de bana hiç soru sormazdı hep ben ona sorardım...

Hiç bir şeyin hesabını da vermezdi.. Mesela durduk yerde telefonunu kapatır hiç ne mesaj atardı ne bir şey söylerdi ölece giderdi.. Şimdi ben pek ilişki admı değilim.. Hani ilk defa biri ile bu kadar uzun konuştum bir şeyler oldu..
Güncellemeler
+1 yıl
Ne kadar da normal hareketleri olmasa da.. Ben hep o hareketleri annesinin ona baskılarından oldugunu bu kızın da boşluga düştüğünü falan düşündüm hep.. Bilmiyorum çok mu salağım çok mu safım... Yoksa gerçekten yanıyor mu bu kadın yani...

Sanki her şeyi bana inat tersine yapıyor gibiydi... Telefon numaralarını falan hesabını ele geçirdim nuamralar hep erkek numaralarıydı.. Sordugum kişilerin hep ona yavşadığını falan sölerdi.. Yemin ederdi ben valla yazmıyorum derdi..
Bu kız beni seviyor mu? Eğleniyor mu? Zaman mı geçiriyor? Test mi ediyor? SInıyor mu?
Cevapla