Parkta sahilde yiyişen sevgilileri görünce içiniz bir hoş olmuyor mu sizinde?

Geçen yine bankta sevgililer yayılmışlar, çocuk kızın boynunu öpmedi, yedi..
Bakmaya doyamadım.. durup ağaçların yaprakları arasına saklanıp seyrettim.. komiktim. Çocuk gibi.
İçim rahatladı..
Sanki bir sevgi var gibiydi gerçekten 🤔

Neyse..
Parkta sahilde yiyişen sevgilileri görünce içiniz bir hoş olmuyor mu sizinde?
Cevapla