Eşiniz çocuğunuzun ismini kendisi koymak istedi ve 7 sene sonra koyduğu ismin eşinizin eski sevdiğinin ismi olduğunu öğrendiniz ne yaparsınız?



sıktır çekerim felan diyenler biraz abartıyor sanırım. elbetteki üzülürüm bu Hoş birşey değil ve eşimin burnundan getirir ve güvenim sarsılır ama bu sebeblten evliliğimi bitirmem sanırım. 7 sene geçmiş Belki sekiz
Bu yüzden kıza annesi oğlana babası isim veriyor sorun yok oluyor ortadan ☺
Artık bir daha benden ne sevgi görür ne saygı cinsellio bile yaşamam artık ot gibi yaşar kendi başına
Bir seri çocuk yapar tek tek ne kadar sevgilim varsa ismini koyarım.
😂😂😂
ya şimdi aklıma geldi. Geçenlerde bir haber okumuştum bir kadın en fazla 69 çocuk doğurabiliyormuş. Hepsinin kız olma garantisi de yok. Bana bunu yaşatanın vay haline diyorum :)
Cevap
29Cevap
Eşimle tartışıp neden böyle bir şey yaptığını sorarım, gerekirse boşanırım ve çocuğumun ismini de, çocuğum da isterse, değiştiririm.
-Gecen bol olsun.-
Çocuk da benden mi acaba diye iyice bir yoklardım. Geçiniz bu kafaları lütfen.
Benim olan adam böyle birşey yapmaz ihtimal bile vermiyorum
boşarım ve eşime dava açar çocugun ismini değiştirdirim bende eski sevgilimin adını koyarım
Allah göstermesin..
Ama isimleri ortak koyacağımız için sorun yok..
birşey yapmam ismi hoşuna gidiyordur diye koymuştur. eşimdir sonuçta yargılamam.
Sen mi yoksa enişte mi koydu doğru söyle. Eğer enişte koyduysa hayatı boyunca dırdır çeker
Ohaa gebertirim onu ölene kdr çekeceği var elimden çocuğun adını değiştirmek için başvururdum ilgili yerlere
Boşanır, çocuğun ismini değiştirir ve bir daha da çocuğu ona göstermem. Gerçi evleneceğim kişinin eski sevgilisi falan olmamalı.
Gidio onunla evlenseydin derim hergün basına kakarım
o çocuk kaç yaşındaysa o yıl kadar ona beddua ederdim
bosanirim. benle evliyken, baskasi varsa aklindan, bu aldatmaya geçer.
her yattigimizda onu düsünmüs ya da üzülmüs o olmadigi için.
aldatmaktir bu.
Eşimi boşar çocuğumun ismini mahkeme kararıyla değiştirirdim
Anasini bllerim o kadinun s. ceker bosarim o cocugds alsin basina calsin acimam yok
Çocuğun cebine uyuşturucu koyarım.
yapacak birşey yok 😅
Siktiri çekerim ne yapıcam 😏
Mezarını susuz bırakmam.
Kendim koyacağım isimleri 😒
bu sorulardan bir türlü sıkılmadınız ya la
Valla artık yapacak bir şey kalmamış.
Sormayın böyle şeyler geriliyorum djxjdhhc
boşanırım..
bir dakika bile düşünmeden..
Olan olmuş der mutluluğuma bakarım.
olan olmus geecmıs olsun derım
cinayet çıkar
öldürürüm acımam bu konuda
hasasim
Boşardım hiç düşünmeden
Demekki onun koymaması gerkiyor :)
Allah belani versin der aglarim yav
esime olan guvenim gider
iki yabancı oluruz
Kafa atarım
koyamaz
Olan oldu bosamam
Dövebilirim
Kafa Atarız
Hiç bir şey
Sence?
Kan çıkar.
Fena
boşanırım :/
boşarım
Bumu grldi başına
Olay cıkartırım
Allah korusun
içim içimi yer
skrm valla onu :)
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar