Kadınlara göre mükemmel erkek Harry Styles'ın saçları Brad Pitt'in pazuları Jamie Dornan'ın yüzü
Kadınların iyice inceldiklerinde güzel olacaklarını düşünüyor, ancak erkekler, kadınların daha dolgun ve kıvrımlı olmasından yana. Öte yandan erkekler, büyük kaslara ve iri bir vücuda sahip olmaları gerektiklerini düşünüyor. Kadınların tercihi ise daha mütevazı.
Size göre fiziksel olarak mükemmel kadın/erkek nasıl olmalı? #Meczup
İşte mükemmel kadın ve erkek! Sizce mükemmel kadın ve erkek fizik olarak nasıl olmalı?
Ooofff çok fena OVERRATED koktu buralar. Çooook ama çok saçma. Meczup seni çok severim bebeğim ama ilk defa saçma bir bencen ile karşılaştım. Scarlett'ın güzelliğine lafım yok lakin "Scarlett Johansson Saçları mı?" Ne yani saç saçtır, aynı saça sahip olmak çok zor değil ki, mantıksız :/ Ayrıca Megan Fox'u hiiç mi hiç beğenmiyorum çok yapay, sıradan, kasıntı geliyor. Türkiye'de bile über ötesi taş kızlar gördüm. Kim Kardashian mı? Öööögh iğrenç Hobbit. Kezbanın önde gideni. Erkek olsam on tane şeyim olsa bir tanesini sokmam. Göz ucuyla bile bakmazdım. Herkesi Jennifer Lopez zannetmeyin! Göğüsleri çoook güzel bir kadın örneği vereyim mi? Laetitia Casta yazıp Google'layın kafi. Yahu Harry Styles dünkü s- ıçırtma. Kime göre güzelmiş bu veletin saç şekli. Ben şu fotolardaki tarz saçlardan hoşlanıyorum. Allah aşkına Brad Pitt, Tom Cruise, Leonardo DiCaprio kadar -Yakışıklılıkları- Overrated olan başka ünlü var mıdır acep? Jamie Dornan filmdeki sert, acımasız erkek tavrıyla kadınlardaki ataerkil, güçlü figürlerini tamamladığı için çekici geliyor. Film baya etkiledi. Yoksa bana göre Francisco Totti yahut David Beckham'ın yanından bile geçemeyecek bir yakışıklılığı bile yok, karizması bile yok bence. Hadi Adieu.
Oyyyy çok seviyorum seni takip ediyorum. Ayyyyy rezilim😥 Hangi akılla "Bencen" yazmışım dalgınlıktan bu aralar sürekli her şeyde yanlışlık yapıyorum offf kafamı toplayamıyorum😢😢😢, hımmmm çoooook özür dilerim senin kendi düşüncelerin zannettim 😘😘😘😘😘😘😘
Sadece fizik olarak mükemmellik hiç bir avantaj değil ki.. Scarlet gerçekten mükemmel bir kadın ama başka hasletlerini bilmiyoruz.. Birlikte olsak belki o mükemmelliği yok edecek bir hendikapı olabilir.. Bakımlı, temiz ve tertipli olmanın yanında kişilikli olmak her şeyin önündedir..
Bence yukarıdaki ünlülerin hepsi kendi hallerinde daha güzel:) İyi ki Allah yaratıyor yoksa bu zevksizlikle güzel/yakışıklı insan göremeyecektik:) Mükemmel kadın... diyince aklıma direk Adriana Lima geliyor benim ama hem tatlı, hem sexy, hem de güzel olması bakımından düşünürsek mükemmel kadın olmaya en yakın, bence Barbara Palvin:) Fitness ile biraz daha kaslanabilir tabii o zaman çok daha iyi olur. Mükemmel erkek de Eminem, sanırım benim için. Yani fiziksel olarak söylemem gerekirse. -Gecen bol olsun.-
Jamie dornan gerçekten çok yakışıklı , görünüş olarak çok çekici benim için. Ama karakter herşeyden daha önemli, Benim değerimi bilip bana asla ihanet edemeyen, el üstünde tutan, seven birisi 1:0 öndedir. Tip 2. Planda Fiziken tatlı olması ve benim ondan bir nebze hoşlanmam önemli ama jamie kadarda yakışıklı olmasına gerek yok. Zaten aşık olduğum zaman babamdan sonra dünyanın en yakışıklı erkeği o olacaktır benim gözümde.
İnsan olması yeter fizik zaman içinde değişkendir. Kimsenin fiziği sabit kalıcı değil O yüzden kimseni fiziğine takılıp kalmak saçma , zaman içerisinde kilo alır veyahut kilo verir, ama mükamel kadını fiziği bile kurtaramaz. Insan olması yönünde kullanıyorum oyumu
Erkek 180-185 boyunda resimdeki kdr kas oranı genis omuzlu disleri guzel gulusu guzel bir insan kizlarin düşüncesi genelde bu yonde. Kadın olarak bakarsak benim dusuncem 165-170 boylarinda dolgun vucutlu bir bayan. Herkesin dusuncesi kendine tabi
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu kadar yakışıklı olmasını istemem. Fazla yakışıklı olursa çoğu insanın gözü onda olur. Normal olsun tip olarak ama Beni gerçekten sevsin. Tip önemli ama karakteri düzgün olmadıktan sonra yakışıklı olması bir şey fark etmiyor. Bu dışı güzel olan pasta yemek gibi bir şey içi iğrenç lezzetli olması gibi.
Hiç kimse imanlı Ahlaklı olanından bahsetmiyor. Dış görünüşü enfazla 10 yıl kullanırsın ömrünün geri kalanında neyapacaksn. Ayrıca ahiretini neyapacaksn onu düşün
O çizilen erkek modeli var ya asla hayalimdeki olmadı. Ben David Tennant'in Doctor'u gibi hep uzun boylu ince vücutlu koyu saçlı Geek birini hayal etmisimdir. Fazla kaslı erkekler falan bana boş geliyo 😅
Ama bu adamı asıl sevmemın nedenı flımdekı karakterı el ustunde tutusu kalıtesı olması bılmıyorum aslında vucudu gayet ıyı genıs olsun demıyorum zayıfda yaglıda olmasın bana gore hayalımdekı vucuda sahıp bu adam ne fazla ırı ne fazla celımsız
Mükemmel erkek dediğin sporla değil çalışmakla kas yapmış kişi mükemmel kadın dediğin ise sporla değil çoluk çocuğa karışmış evde durarak vücudu yağ bağlamış kişidir
mükemmel kadın ve erkek hepimizin zihninin içinde bulunur hatta bir kişiyle tanıştığımız anda aşık olmamızın sebebi de o kişiyi beynimizdeki mükemmel erkek veya kız sanmamızdır ama sonra o kişi olmadıkları zamanla ortaya çıkar. ( ilk aşklar )
4
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
bu arada herkesin mükemmel erkek ve kızı farklıdır
erkek seçimi ergen kızlardan gelmiş Jamie Dornan' (grinin elli tonu) Harry Styles,(one direction) da ben en çok bradd pitt i anlayamadım adam artık baya bir yaşlandı kadınlardan da kim kardashian ın yerinde kelly brook olmalı
Mükemmel erkek dediğin sporla değil çalışmakla kas yapmış kişi mükemmel kadın dediğin ise sporla değil çoluk çocuğa karışmış evde durarak vücudu yağ bağlamış kişidir
Adam gibi olsun da dış görünüş ikinci adım kuzum :-) ya gönül bu belli olmaz ki çok yakışıklı olur için ısınmaz , yaklışıklı değildir ayıla bayıla aşık olursun, nasip yani :-)
1.75 boylarında, ten rengi buğday, siyah saçlı, göz rengi kahve veya ela, hafif sakallı, geniş omuzlu, gülüşü güzel, giyim tarzı iyi ve karakteri iyi biri olsun yeter :D
erkek de kadın da fit olmalı. erkek kadına ek olarak spor da yapmalı. sağlıklı olan bu çünkü doğal hayattayken insanoğlu her gün onlarca km yürür ve koşarmış. öyle kilolu obez falan değilmiş yani.
Bu tanımlama benim için uygun değil. Erkeksi yapiya sahip olması lazim. Bebek suratlılari pek sevmem. Buğday tenli , bakışları da etkileyici olmalı. Ses tonu da büyük önem taşır tabi. :)
mükemmel kadın ya da mükemmel erkek yoktur sadece iyi bir kadın iyi bir erkek olabilmek en iyisidir yani tabiki güzellik her zaman ilgi çeker fakat iyi dürüst olmak bunların hepsinin önüne geçer
Hayvan gibi bir adam olmalı ya baya uzun 1.90 gibi öyle kaslı olmasına da gerek yok hatta biraz göbek çok tatlı durur sakallı olacak bir de üstüne de biraz çikolata sosu :)
senin gözünde mükemmel olan insan önemli tamam görsellik açısından bu fotolar karizma duruyor ama sadece dış görünüşle iş bitmiyor kafa yapısı uymadıktan sonra...
En İyi Cevaplar