Kısa boyluyum diye sevilmemekten nefret edilmekten bıktım artık?

herkes mi uzun erkek sevdalısı neden kimse kısa erkeği adam yerine koymuyo? neden herkes uzun seviyo biz kısa erkekler ömür boyu nefretle yalnızlıkla mı yaşicaz? biz insan değil miyiz? kısa olmamız bizim suçumuz mu? neden kimse beni sevmiyor neden neden?
Güncellemeler
+1 yıl
gerçekleri konuşalım millet
Kısa boyluyum diye sevilmemekten nefret edilmekten bıktım artık?
Cevapla