Boyum kısa cüceyim kimse sevmez beni dimi?

1.55 boyum cüceyim kimse sevmez beni bitane tekme atsa birisi yere yapışırım ha varım ha yokum herkes ayağının altiyla böcek gibi ezer beni sonra silkeler kimse insan yerine koyup ciddiye almıyor beni hep cocuk sanıyorlar velet gibiyim okulda çok zorbalığa uğramıştim güzelsin ama boyun kısa olmasa keşke diyorlar bence güzelde değilim maymuna benziyorum bazen yaşımı bilenler de var arada seviniyorum ama benden büyük biriyle olamıyorum çünkü cüceyim çocuk gibiyim dalga geçer diye hoslandi bile söyleyemiyorum size ben ezikmiyim
Boyum kısa cüceyim kimse sevmez beni dimi?
Cevapla