Çocuk sahibi olamayacağınızı bilseniz bunu henüz sadece sevgili olduğunuz insana söyler misiniz? Hangi aşamada ne zaman soylersiniz? İlişkinin ilk günlerinde mi? Peki karşınızdaki insanın çocuk sahibi olamayacağını öğrenseniz tutumunuz ve kararını ne olur?
Kısır olduğunuzu bilseniz sevgilinize bunu söyler misiniz? Sevgilinizin kısır olduğunu öğrenseniz tavrınız ne olur?
Kısır olduğumu öğrendiğin an eğer iş ciddi ise söylerdim ve tepkisini beklerdim. Eğer ciddi değilse söylemeden ayrılırdım. Ha ama eşim kısır ise ayrılmam ben onu çocuk yapma makinesi olarak yanıma almıyorum. Onu bir eş, yalnızlığı gidermek, dertlerimi paylaşmak, onun dertlerine ortak olmak için yanıma alıyorum.
Söylerim. Önemli şeyler bunlar, ilk başta bilmesi lazım. Kendime alıştırdıktan sonra söylersem o an ki duygularına göre hareket etmiş olur, ileride sorun eder. Benim için fark etmez. Çok istersek çocuk sahipleniriz.
2
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
İlk günden adamın karşısına çıkıp ben çocuk sahibi olamıyorum demek de gününüz ilişkilerinde kendi kendine gelin güvey olmak gibi algılanmaz mı?
Peki çocuk sahibi olamayacağını ilişkinin ortalarına doğru öğrensen neler yaşanır?
Hayır şöyle mesela biriyle konuşursun ama bu arkadaşça değildir, sevgili olmasanız bile birbirinize karşı bir his vardır ve bunu anlarsın zaten. Tutupta "ben kısırım, e vitaminim eksikmiş, olmuyor yani evlenirsek falan" gibi bir şey söylenmeli demiyorum. Laf arasında söylersin olur biter.
Hayır yani kendinin kısır olduğunu ilişkinin ortasına doğru öğrensen diyorum. Misal regl olmuyorsun uzun süredir, doktora gidiyorsun ve sana yumurtaların küçük diyor. Aynı zamanda 1 senedir süren bir ilişkin var gibi.
Yanlış okumuşum 😐 Direkt söylerim. Pek net değilim bu konuda ama ayrılmak isterse de sorun etmem sanırım. Kaza geçirip sakat kalsam ve bu yüzden ayrılsa karakterine bayağı bir söverim mesela ama çocuk sahibi olmak istediği için ayrılırsa bir şey diyemem.
Bu aşamada söylerse onunla asla yollarımı ayırmam Rabbim benim için bunu doğru görmüş derdim evlatlık edinirdim tabi kendi evladım olsa çok daha mutlu olurdum ama sonuçta sevdiğim aşık olduğum insanıda kaybedemem.
soylerim ama zamani gelince. bir sevgilim vardi eskiden. bana 'eğer senin cocugun olmucak olsa bile seninle evlenirdim dunyada birsuru yetim cocuk var evlat edinirdik' diyordu ama ayrıldım cocuktan
Elbette söylerim. Yeni bir hayat kuracağız ve onun elinden baba olmak duygusunu almak istemem, en doğal hakkı bu. Eğer sevdiğim kişinin böyle bir sağlık problemi varsa da ayrılmam. İyi günde-kötü günde diyerek bir söz vereceğiz , her daim yanında destek olurum.
Hayatımdaki kişilere söylemiştim bunu, kısır değilim ama bir hastalıktan dolayı çocuğum olmama ihtimali var.. Yani çok sorun etmediler çünkü teknoloji çok ilerledi. Bir şekilde olur.
Hiç problem olmaz annesi babası olmayan bir çocuğa anne baba oluruz. Ama kendime benzeten bir evladım olmayacağı için hayatım boyunca merak ve özlem hissederdim azda olsa
Söylerdim. Onun kısır olduğunu bilsem düşünmek istemiyorum. Evlensem kendi. çocuğum olsa acaba nasıl olurdu diye kendimi yerdim. Bu nedenle Ayrılsam çok vicdan azabı çekerdim. Ayyy daraldım
Ya allasen az önce soruda adamın teki boynunu atmış nasıl geçer demiş. Birde gülüyor.. gel de erkek düşmanı olma. Bununla gurur duyan mahrem demeyen edepsiz onursuz biri.
Kanka evlilik düşünmüyorsan söylenemene gerek yok. Ama iş evliliğe doğru gidip kızın beklentisi ve sende o beklentiyi desteklemeye başladığın an söylemen lazım.
Belki çevrem , ailem... Karşı olabilir... Soy devamı için normal dır. Ama Ben Hakkıyla Mantıken düşünüp Kalben onaylamışsam olay Bitmiştir. Allah (c. c) Gücü Herşeye yeter... Kün Fe Yekün... demesi yeter...
hiç farketmez benim sevdiğimin cani sağolsun allah nasip etmediyse yapicak bişey yok ben sevdiğimi bu yüzden bırakmam. bir sürü bebek var anasız babasız. çok istersem evlat edinirim anne olmak sadece doğurmak değil
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kısır olduğunuzu bilseniz sevgilinize bunu söyler misiniz? Sevgilinizin kısır olduğunu öğrenseniz tavrınız ne olur?
En İyi Cevaplar