Arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz? Çünkü eski sevgilimi Allaha havale ettim gerçekten buldu?

Eski sevgilim numaramı eklemiş kaldırmış engeli sonra dün ise canımı yaktığı kızla tarihi silmş? Kız silmemiş henüz tarihi eski sevgilim kızla tartışır gibi çevrim içi oluyor. WhatsApp snabimide izlemiş kız zaten facesinde bile ekli değildi tek dileğim Allaha havale ettim eden bulsun dedim. Nispetti ama canımı yaktı. Sizce aralarında tartışmazlık var dimi bir kere daha böyle oldu başka kızda aynısı gerçekleşti. Tabi artık dönmem sürünsün. Zaten arkasında gözyaşı bıraktı kimseyle mutlu olacağını sanmasın. Eden bulur misali Ayrıca aldattığı biriydi o kız hep bahane bulan biri. Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum :)
Arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz? Çünkü eski sevgilimi Allaha havale ettim gerçekten buldu?
Cevapla