AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
Ben derbi maçında yanında olurum. Futbolla aram yok ama ille de o gün istemem ben de buluşmayı.
Kızlar neden erkekleri seçim yapmak zorunda bırakmak ister. Bir seyden de geri kalın yani, özgür alan kalmalı bence. Yaşasın derbi 😂😂
Kızlar da buluşmak için derbi maçını beklemesin bir zahmet:)
-Gecen bol olsun.-
sevgilimle konuşmak daha önemli. özeti izlersin ama kalbini kırdığın sevgilinin kalbini yapmak zordur.
fanatiklere saygi duymaliyiz kizlar oturup kendileride izlesin ne var bunda
Sevgiliyle romantik gün😂Derbi izleyip napıyım ya😂
maç izlemek sevgilim haftanın 6 günü benim ama takımımın maçı 1 gün
Herkesin hobileri vardır ya da vakit geçirmeyi sevdiği arkadaşları sevgili ve arkadaşların yeri farklıdır o yüzden bencillik yapmaya gerek yok
Sevgilimin cok ozel bir durumu yoksa o an Derbiyi tercih ederim.
7 gün içinde randevuyu derbinin olduğu saate denk getiren mallar dışarı bile çıkmasın.
Ne maçı la. skmşim maçı. Sevgilinle güzel bir gün romantik bir gün varken napayım topun peşinde koşan adamı.
Derbinin tadını sevgilim verebiliyorsa buyursun gelsin.. hayhay ne isterse alsın.😊
Tabikide maç... sevgiliyi bir şekilde kafalarım ben
Sevgiliyle hergün görüşürsün ama derbi bir kere olur. Biraz anlayişli olmaniz lazim bu konuda.
Bu yüzden sevglm yok Beşiktaş maçı olduğu gün bn ya kafede ya da stadyumda oluyorum
Maçın tekrarı var ama sevgili ile geçirilen zamanın yok
Hayatımızda bir futbol sevgimiz var başkada bişey yok onuda izliyelim bir zahmet
ben artık maç izlemiyorum... sevgili m ile bulusurum
Tek aşk #Fenerbahce... Beni bilen bilir, kusura bakmayin once Fenerbahce...
maç izleme fanatikliğim yok özet geçerim o kadar :D
Ben derim izle diye bu kadar sıkmayın birbirinizi ya
sevgili yok diyelim maç işlerine eskisi gibi değilim en iyisi çayımı yudumlarım sigaramı yakarım bakarım keyfime
Beşiktaş kardeşim. yemişim sevgilisini Beşiktaş var ken sevgiliyi o 90 dakika da ne yapayım. Beşiktaş... oturur benimle izler maç bitene kadar.
Kadınların buna saygı göstermesi lazım..
Yok göstermiyorlar
Bazı kadınlar bunu abartıyor
Tavır yapıyor, trip atıyor..
Hemcinslerimi hiç anlayamadım zaten..
Maalesef bazıları böyle çok kaprisli ve düşüncesiz oluyor..
karinmi var derdinmi var. :D
Şimdiye kadar buna saygı duymayan birini tanımadım. Durum ümitsiz değil :))
Ciddi misin? İki arkadaşım var adam tuttuğu takımın kadrosunu sayamayacak duruma gelmiş :D
Tuttukları takımlardan ümidi kestikleri içindir o. Beşiktaş hepsini futboldan soğuttu. Eylül gibi, yeni sezonla birlikte heyecanları tazelenir. Yine de onların neyi daha çok tutmak istediği de önem arz ediyor :))
Onlar tutacagını tutmuş bence :))
Bırakmasınlar :))
sevgilimi 2 saat sonra da görebilirim ama maçın heyecanı farklı :D
Beşiktaş maçı için ekildiğimi bilirim. Çok ayıp ya skxjjd
sevgilim maç meraklısı değil o yüzden rahatım Şahsen
Derbiden güzel ne var kızla 10 dk mutlusun maçla 90dk :)
bana yemek yapıp eve davet edecekse neden mac izliyeyim ki :D
Ekmek demeyelim de bir tutkudur takımlar bizler için 🙂
Maç daha önemli kızları bir ot parçasıyla kandırabilirsiniz
Kendi açımdan düşünürsek erkek arkadasimi ekmeme sebep olacak tek sey o gün kendimi iyi hissetmemem ve hic dışarı çıkmak istememem olur!
Sevgilimi hiç bir takıma veya şahıslara değişmem :not (sevgilim yok 😄
Beşiktaş derbisiyse yavaşça kapıyı kapatıp gidebilir
Tabiki derbi maçı. Sevgiliyi maça tercih eden babet çorapta giyer kısa pantolonda.
Fulbol gibi boş bir tutkum olmadığı için, böyle bir durumun sıkıntısını yaşamam.
Her zaman buluşabilir ama bazı şeyler daha bir defa oluyor
futbola tepki olarak doğmuşum zaten oyuzden avradim
Eheh bende derbi varsa erkek olsam derbiyi secerdm ama alirdim kiz arkimla giderdm :)
derbi akşam oluyo kız zatn akşam cıkamıyo dışarı sıkıntı yokk reis :)
öyle bir şey için ya Türkiyenin Maçı olması Lazım ya da Herhangi Bir Takımın Şampiyonlar ligi veya Uefada Finalde maç oynaması lazım bana göre tabiki bu
Sevgilim yanımda olacak biramızda olacak cipsimizde olacak kanepeye yayılcaz ayaklarımızı sehpaya uzatırken biramızı içip maçımızı izlicez sarılarak. Bunu yaptım ve öneriyorum
Benim nişanlım koyu bir bjk li tüm buluşmalarımız maça endeksli alıştım artık bu yapısına
Benimkisi her hafta sonu ekiyordu arkadaslariyla takilsin diye. Sen sevin bir mac icin yaptigini.
ne maçi ya. ben spordan nefret ederim. sevgilim benim için milyonlarca maçtan daha önemlidir
Romantik bir gun tabi ki ama sampiyonlar liginde birlikte izlemeliyiz😂
maçın tekrarı var özeti var yorumu var. var oğlu var.
aşk ihmale gelmez
takımın ligdeki durumu ve hangi takımla oynadığına bağlı
Maç gününe ayarlamam derbiyi izleyip sonra kızla buluşurum
Gs fener derbisinin verdiği heyacanı verecek kız varmiki yeryüzünde
Ya bırakın zevk alarak yaptığımız bir şey var onu da yapalım
yılda bir kaç kere olan bir şey için her zaman yanımda olanı tercih etmem,
sevgiliyi ekip sevgiliyle bulusmak karmasik iliskiler :)
Sevgili beklesin.
Derbi maçı her gün oynanmıyor.
Geldi yine bizim kezo 😂😂 moda sor kız moda sorularına alistik
Sevgilimi secerim tabi ki. Takıma taraftar kazandırmak lazım.:)
fanatik degilim ama derbi hep olmaz yilda 2-3 defa ama sevgili hep var
Sevgilime giderim yani Beşiktaş'a 😍 (O yüzden yalnızım galiba )
Tabii ki de İNEGÖLSPOR'um 💜💜
Derbi izlemeyi tabii ki.