Bunlar genellikle aşırı fanatik olan kişilerdir.. Hiç bir maçı kaçırmazlar özellikle derbi maçlarını..Fanatik olan erkeklere sorulmuş: Derbi mi yoksa sevgiliyle romantik bir gün mü diye, çoğu derbi demiş..
Siz hangisini tercih edersiniz, "sevgiliyle romantik bir gün mü yoksa derbi izlemek mi?" #Meczup
Erkekler derbi maçı için sevgililerini ekiyor! Peki sizin için hangisi daha önemli?
Haftada bir maç var, o gün de sevgiliyle buluşmayalım.
Kadınların her konuda kendilerini birşeyle kıyaslaması evrensel ve ifrit edici bir olay.
Hele futbol ile kendilerini kıyaslayan ve 'Sen futbolu benden daha çok seviyorsun' veyahut 'Gol olduğunda sevindiğin kadar benimle birlikteyken mutlu olmuyorsun' diye tosartan kadınların ağzına tuvalet terliğiyle vurmak istiyorum.
maçın tekrarı internetten izlenebilir sonuçta teknolojik bir çagdayız ama insan kalbi kırıldığı zaman kolay kolay tamir olmuyo malesef buna günümüz teknolojisi bir muayene sekli bulamadı o yüzden sevdiğim kişi daha önemlidir bu benim fikrim ve görüşümdür.
olur kardeşim internetten macı ac yanına macı izlemeyen birkac arkadas daha al ve canlı macta neler yapıyosan hepsini yap aynı seyleri zevki ve belirttim en altı okuduysan bu benim görüş ve düşüncem dedim orayı atladın zannedersem kardeşim
sizin fikriniz saygı duyarım sizinde aynı saygıyı göstermenizi beklerim ki ben zaten benim görüşüm ve düşüncem diye de belirttim tekrar sölüyorum bu üçüncü kez deyişim herkesin kendi düşüncesi var ben size birşey sölemedim siz benim yorumun altına düşüncenizi yazdınız
Yahu zaten sürekli benle maça gitse nolur? Böyle kızlara laf söyleyen erkeklere hak veririm. Herkesin sevgilisinden ayrı kişisel zamana ihtiyacı vardır ki derbi bu.
benim sevgilim futbola pek ilgi göstermiyor. denk geldikçe izler maçı filan. eğer arkadaşları derbi izlemeye davet ederse gider bana da der ben de git derim
2. soruya cevabım ise "Sevgili ile romantik bir gün". Her yıl 4 defa derbi oluyor zaten, sevgilim benden romantik bir gün ayırmamı istemiş, yemişim derbisini.
Bende bir EL Clasico için sevgilime yalan söyleyip onu ekmiştim. Yine olsa yine yaparım. Ya futbolu sevecek ya da kandırılmayı göze alacak :) #WeLoveThisGame <3
Bursa Beşiktaş derbisi ise kusura bakmasın derbi. Ben anlamın düğününde izledim ariyetten Benmi? Derbi mi? Diyen kıza inadına derbi derim Biz diyormuyuz bizmi makyaj mı?
Valla evde lig tv var Ben evde izliyorum gelsin beraber izleyelim ama. Bana secenek sunmasın benmi omu ikisininde yeri farklı dır kalbimizde bunun bilincinde değilse zatan kendisini bir futbol macının yerine koyabiliyorsa gülerim :))
geçen dönem fener galatasaray derbisi vardı kız yurttan gel beni al akşam sende kalayım dedi ben olmaz bir galatasaray değilsin demiştim lan kızdan bir hafta trip yemiştim üstüne bide fenere yenildik x2 alay konusu olmuştum neyse galatasaraya değer
Tabiki derbiyi tercih ederim. Derbi dediğin şey yılda 2 kere ve hepsi bambaşka heyecanda maçlar. Sevgiliyle uzun zaman geçireceksin zaten. Derbi akşamları derbi mi ben mi diyen kızda sıkıntı vardır zaten.
Sevgiliyle Yok O yüzden romantik bir gün de yok. myoksa derbi izlemek mi?" Futbol sevmiyorum. Ama dersen ki: karnım açaktı güzel bir restoranda gidelim. Dersen O zaman gel gidelim @Meczup'cum derim😀
Derbi de degil herhangi bir gunki GALATASARAY maci yani benim ile mac seyredebilir ama ben takimimin maci varken romantizim dusunmeme imkan yok baglasalarda aklim macda olucak telefondan izler genede kacirmam
Olağanüstü derece abartıyorsunuz, herifin haftada 1 maçı var. Devamlı el ele gözgöze vıcık vıcık mı olalım? Herif 3 saat maç izleyecek birasını içip güzel vakit geçirecek, o kadar çok seviyorsanız bundan mahrum etmezsiniz. Saygı denen bir şey var...
Vay be öyle odun erkekler de var işte. Türk kızı kızı, diye eleştiri yapanlar varya kendilerine bakmazlar. Maç takip eder, kendime bakmaz, leş gibi sigara, vs çok örnekler var. Soru bence kıyas yapılamaz derecede abes. Maç nedir ya
Tamam ben de fanatiğim Koyu Galatasaray taraftarıyım ama takım sevdiğimden önemli olamaz, bir de zaten Gs ın durumu çok kötü kötü Gs ı izlemektense ana avrat küfür edip sinir krizi geçirmektense sevdiğimde huzur bulurum
Tabiki derbi maç. Buluşma işini ertesi gün ya da haftalar gercekleştirebiliriz. Ama derbiyi kaçırdık mı tam bir yıl bekleme işi var. O yüzden öncelik derbi olur , hatunda anlayışlı olur ve izlemeye eşlik ederse ohh dadından yinmez.. 😎
Hic bir sey icin sevgilimi ekmem.. :/ Sonucta derbileri tekrardan izleme özelligi olan birsey.. :/ Ama sevgili ile romantik bir gün her zaman firsat olmayabilir :/
Hiç birşey hatunumdan değerli değildir ben nasıl ki onun için feregatta bulunuyorsam oda dizi film gibi şeylerde bulunur ya da ikimizde gideriz maça ve film dizi izleriz Birbirimizi kırmadan yaparız
onlarında zevki bu ilişki hayatı bu gibi zevkleri engellememeli. kadınlarda kuaför ve kına geceleri için erkek arkadaşlarını ekiyo ödeşiyolar işte ne var bunda :)
sevgilimle birlikte maç futbol sevmeyen kız olmaz türkiye maçı olacak ve ben sevgilimle olacam yok öyle yapacak bana mısırı beraber bağıra bağıra maç izleyecez
sevgiliyle romantik gün her zaman olur. ama derbi heyecanı her zaman denk gelmez. o an heyecanı yaşadın yaşadın yok sa gitti. sevgiliyle buluşmayı başka gün gene yapabilirsin
önceden olsa kesinlikle derbi maçı derdim şimdi ise sevgilimle romantik bir yemeği tercih ederim. derbi maçın geniş özetini , maç bittikten sonra televizyondan seyredebilirim.
ben maç mı ben mi diye bir ikileme düşürmem açıkçası ama eski sevgilim fanatik olduğu halde benim boş günüm maç gününe denk geldiğinde benimle buluşmayı seçiyordu 😂
Benim sevgilim olsa değil derbi dünya kupası finali olsa yine sevgilim le taklidin onu mutlu etmeye çalışrim zaten bu yüzden kaybediyorum çok seviyorum sevdin mi
Şöyle bir durum var; Derbi zamanında derbi daha önemlidir. Çünkü, zaten sevgilin her zaman yanında. Ama derbiler her zaman oynanmaz. Yani sevgili önemlidir ama o zamanda bence derbi daha önemlidir.
En İyi Cevaplar