
Söyleyemediğin sözcükler var.
Küçücük şeyler belki
Ama günün bu saatinde
Anıt gibi duruyorlar...
Ben düpedüz aşığım bu sese. Hüzün yanığı gönlümün tek tesellisi bu ses oldu günlerce <3

gamsızkedersiz der ki aslında teselli bulduğunuz okunan ayetlerin mealidir aşık olduğunuz ise kitabın tamda kendisidir ses o okyonus ta deryada hiç batmayacağını bildiğiniz bir kayık misalidir sizde o kayıkta bir nokta gibisiniz her ne kadar bir noktada olsanız boğulmayacağınızdan eminsiniz... :)
Haklıdır gamsız kedersiz :-)
estağfirullah... :)
Aşık olunası öyle sesler var ki insanın huzur bulduğu, hayatın tüm sıkıntılarından, kargaşalarından uzak, mesafeleri yakın eden, güzel günleri ve hayatın anlamını hissettiren ve insanı kendine getiren, eksik olmasın öyle sesler...
Elhamdülillah eksik olmasın :-)
Amin 😊
Amin :-)
Tesekkurler.
Rica ederim
Sesinde aşk var bir ben duyuyorum 😛valla neyi çekti bende bilmiyorum zaten bilseydim çabuk biterdi ama bilmediğin görmediğin bir bağ oluyor çok ilginç
Aynen öyle :-)
Muhteşem ötesi Kabede Sudeysi dinlemekde ayrı bir haz
Nasip olur inşallah kuzum :-)
Aminnnn kuzum aminnn
Rica ederim kuzum
Cevap
30Cevap
yağmurun ve doğanın sesine aşığım umut aşılıyor
bazı hocalar var gerçekten çok iyi okuyor insan hiç bitmesin istiyor
Aynen öyle :-)
😊😊
Yüreğini yakacak sadece 1 dklık bu sese kulak ver o zaman...
Su gibi bir ses , teşekkür ederim
Abdurrahman sudeys in seside çok güzel ablacim tavsiye ederim
https://youtu.be/ur7or35DTEIOyyy sağol kuzum Dinlicem :-)
Ses gerçekten önemli bir durum, insanı kendine çeker veya uzaklaştırır. Aşık eder hayaller kurdurur.
İnsanlar hayal kurmasın diye susmayı tercih ediyorum. :)
Maşallah :-)
Rica ederim :-)
Sesini çok beğendiğim olmuştu. Sesi beni dinle ve beni anla, diyordu.
Sesler insanı bir şekilde etkiler. O yüzden haram olan kişinin sesi de haramdır aslında.
Sesimin beğenildiğini de biliyorum şükür.
Çok doğru
Yok olmadım #balım :/
Sanmam benim sesime de aşık olan biri olmamıştır :D
Oyyyşşşş kurban olsunlar senin sesine :-)
Yaa :D
Çok tatlısın <3
Sensin tatlı ;-) <3
Hayır... Biri olsada şu aşka inanmayan hatunu kendine aşık etse... Hiç olmadı sesine aşık etse.. Utandırsa aşk beni..
Insallah kuzum en hayırlısı en güzeli seni bulsun inşallah :-)
bu adamın sesıne asıgım
Şahaneymiş :-)
öyledır :)
Reha Yeprem... Adamın sesi güzeldi cidden ama aşık olmadım tabi :)
Gerçekten güzel evet :-)
Olmadım ama birinden etkilenmem için ses çok önemli benim için
Benim içinde kuzu :-)
Bazı seslerin kalp atışlarını hızlandırdığı bir gerçektir.
Puslu bir sesim olduğu söylenir bana boru gibi geliyor
Hafız çok iyi mest oldum
Insanı apayrı bir aleme götüren bir ses
Bu sesi canli kullaklarimla duydum Kabe'de, oturup saatlerce dinledigim oldu..
Allah herkese nasip etsin.
Aminnn şu dünyada en çok istediğim şey kabeye gitmek
Allah büyük Inşallah nasip olur, Allah razı olsun :-)
Aminnn Ecmain
Bazı insanların sesi gerçekten çok özel şekil 1 de görüldüğü üzere insanı kendine çekiyor adeta :)
Aynen öyle su gibi akıyor :-)
Öyle güzel bir sesi var ki. Buraya yazmaya çalışıyorum, ne yazsam diye düşünüyorum. Öyle bir ses hani.
Sesine aşık oldum tatlı sakin düzgün sevgi dolu arada öfkeli ama çok hoş aşk değil vurgun bir anda kalbi deldi geçti akılda gitti kalpte.
Sevgilimin ayni zamanda sesine de asiktim. Duyunca kalbim daha ritimli atmaya baslardi sanki. Beraber ne sarkilar soylerdik. Ne guzel gunlerdi ://
Sese aşık olunmaz. Sese aşık olan yalnızlığın dibine ekmeği banmaktadir.
3- yıl yüzünü görmeden sadece telefonla konuşarak aşık olduğum kız, vardı yalnızlıktandı sanırım,
İlginçmiş
ve ergenlikten, sadece o vardı askerden önceydi :D
Hııı normal o zaman :-)
aynen,
Ses askin kendisiydi.. Onun her seyine asik oldum da sesi bambaskaydi..
Tahmin ederim
Sesini ilk duydugum gun geldi aklima. Ilk gunku gibi aklim cikti. Dilim tutuldu.
Allah yardımcın olsun
Cumlemizin.
Sevdiğim sanatçıların sesine aşığım ama sesine kendilerine değil.
İlk sevgilimin sesi hala kulağımda, onun sesi huzur veriyordu.. :)
Bennim sesiyle sahiplenmesiydi, sesiyle sarılması, bir sesiyle bütün duyguları yaşatabilmesiydi ❤
o kadar güzel anlatmışsın ki bittim sana be 💖💘
@sercangul1994 teşekkür ederim 😊
@Gastronott rica ederim :) seninle konuşmak istiyorum
@sercangul1994 konuşalım
@Gastronott sna yazamıyrm eklemen lzm
Erkekler kadınların görünüşüne, kadınlar erkeklerin sesine ve davranışlarına aşık olur..
Ses çeker azizim evet, bazı sesler efsunlu
Aynen öyle başkanım
"o ses... " boslugu dolduracak biri yok maalesef😊
Olur inşallah kuzum :-)
insallah😊
Sanırım aşk beni unutmuş çoktan...
Allah büyük
Sesinde aşk var bir ben duyuyorum.. ❤🙈
Aşığım o şarkıya :-)
Bende söyleyene de :)
Pek aşık olduğum bir ses yok
Olur inşallah
Amin :-)
Anında gözlerim doldu yahu ne güzel ses
Benim ki mi ❤
Oyyyşşşş dinledim mi tutiş :-) ben o sese aşığım :-)
O da ayrı bir aşk zatii 😘 ❤️
Dinledim hayranım oturur ağlarım haa😊😊
Ağlama kıyamam ama ben çok ağladım dinleyip <3 :-)
Ağlamayın kıyamam size meleklerim❤🌹
@Aşk_ı_Sükût Oyuy kurban olurum haaa <3
@Aşk_ı_Sükût tamam ağlamıyorum sizi mı kırcam ❤️
@777733335555 ben de kurban olurum cann❤
İçimi ürperten olmuştu kuzum😊
Oyyy yerim <3
Ben deee❤😊
Olmadım. Sesime aşık olan coktur ama.
Maşallah :-)
Nazar değmesin 😎😀
Amin amin :-)
biz nefese de razıyız !!!
Aşık olunca öyle tabiki
Sesi cenneten çıkmıştı sanki o derece güzeldi
Hayır ama ses etkili bir etken
Şimdi ses var ses var karıştırmışsın iyice
Yok canım bn o sese aşık oldum dedim sadece
Olamadım ama sesime çok aşık olundu😐
sese aşık olunur olmadım ama olan birini duymuştum
ses tonu bazen çok iyi hissettiriyor insana
oldum. hala da aşığım
Maşallah
Olmadim hic
Olursun inşallah
İns.
Sesinde ask var bir ben duyuyorum.
aşık oldum. Kiz olmasi dikkatimi cekmisti zjgkekw
sesi kısık gibi cıkan kızları severim
var mı sesi kısık kız :D
Bende diyorum benim arkadaşlarım telde konuşurken niye sürekli bana sesin gelmiyor diyorlar acaba kısık diye mi :D
Hahahah :)
olmadım ama benimkine olunmuştu
Bazi insanlarin sesleri guzel oluyor gercekten
Sese değilde gülüşe aşık olunur
Evet oldum çok etkileyici dokunaklı sesi vardi
Olmadım.
Oldum tabiki..
Ama sesini kesip gitti;)
evet beni onun sesine ceken ASK
Hayır
Oldum
Olmuştum
hayır..
Oldum
Olmadım
yok olmadım
Bilmrm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar