Siz hiç birinin sesine aşık oldunuz mu? Neydi o seste sizi kendine çeken şey?

Siz hiç birinin sesine aşık oldunuz mu? Neydi o seste sizi kendine çeken?
Sesinde ne var biliyor musun?
Söyleyemediğin sözcükler var.
Küçücük şeyler belki
Ama günün bu saatinde
Anıt gibi duruyorlar...


Ben düpedüz aşığım bu sese. Hüzün yanığı gönlümün tek tesellisi bu ses oldu günlerce <3
Siz hiç birinin sesine aşık oldunuz mu? Neydi o seste sizi kendine çeken şey?
Cevapla