
karşılığında gönlünce sevileceğini kesinlikle bilseydi, acaba kaç kişi sevmekten korkardı?
dolayısıyla sevme korkusu diye bir şey yoktur; kaybetme korkusu, reddedilme korkusu diye bir şey vardır.

Mirza der ki; ben sana bir aşık olayım seveyim de, sende gel bana aşık olma...
Bakalım yapabilecek misin..
Dedim ve bu psikolojinin kendine güveni olmayan insanlarda olduğunu söyledim
Severken sevilmek zorunda değiliz. bunu kendimize anlatmamız lazım önce. sevilirken sevmek zorunda olmadığımız gibi..
Teşekkür ettim..
Kesinlikle katılıyorum. İnsanlar değer görmek için birini sever. O değeri göremeyeceğini anladığı zaman sevmekten vazgeçer. Sonsuza kadar süren tek taraflı bir bir sevgi görmedim.
Evet ben korkuyorum. Hiç hoş degil cidden
Teşekkür ederim bebeğüm 😍😍😍
Cevap
22Cevap
Bir elma manavda satilmamaktan korkar mi ki? Ne alaka diyeceksin. Soyle ki o elmayi birine satan birileri, hatta o manava getiren de birileri var. Ne varsa o birilerinde vardir derim.
Sevmiyorum da sevilmekte istemiyorum. Beni benimle bırakın arkadaş. Dış dünyaya kapılarımı kapadım artık.
Sonunu düşünerek sevilmez ki , korkak insan zaten sevemez, sevmek için sadece kocaman bir yürek gerek, karşılık beklemeden sevmek gerek olursa çok güzel olur o ayı...
Ümit Yaşar Oğuzcanın Çaresizlik şiirini bilir misin?
aslında reddedilme korkusu da yok sadece kaybetme korkusu vardır
Sevildiğimi bildiğim için korkmuyorum ama platonik olsaydı aşkım korkardım sanırım.
@Orhanncoş Karşılıksız aşk. Bazen karşı taraf bilmediği için karşılıksızdır bazen bilip de "sevmiyorum" dediği için.
bu konuda çok şanslıyım ki hem seviyorum hem seviyor
Psikoloji ne zaman demiş böyle bir şeyi
E hadi diyelim dedi korkaklar sevemez de sevilmez de
Psikoloji Derki Nekadar Az Şeye ihityaç Duyarsan Okadar Az Kaygılanırsın ;) Ummucuxss Bebek ;)
Bir vazgecilmez oldugunu hissettirdiğini de ilk ondan biz vazgeceriz
Şükür seviyorum seviliyorum bu seferde kaybetme korkusu oluyor😂
Korktuk , korktuğumuzda başımıza geldi.
sevdiğim zaman evet korkarım sevilmemekten
en iyisi sevmek garanti eminsin gerisi hikaye
Beni sevmeyen ölsün a'qm
Korkum yok :) Genelde sevilmiyorum :)
üstünde çalışıyoruz bu konunun
psikolojiye inanma sen 😀
türk insanı sevmez beni zaten
Sevilmiyorum zaten alistik
deliler gibi
Ben pek takılmıyorum bunlara
korkarım
Yani ikisi de var
mantikli..
yok şükür
Katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar