Günümüz insanı aşık olmaktan korkuyor mu, yoksa aşkı bulamıyor mu?

Yani bence yarı yarıya. Çünkü erkeklere sorsak aşkı bulamıyorlar kadınlara sorsak aşık olmaktan korkuyorlar ki tam tersi de olabilir ama bence öyle. Sizce hünümüz insanı aşık olmaktan korkuyor mu, yoksa aşkı bulamıyor mu?

#sesizlerinsesi
Günümüz insanı aşık olmaktan korkuyor mu, yoksa aşkı bulamıyor mu?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 🤍
Günümüz insanı aşık olmaktan korkuyor mu, yoksa aşkı bulamıyor mu?
Cevapla