Erkekler, size sarılmak için parmak uçlarına yükselen minyon bir kadın ister misiniz?
#minnnak :)


wallahi minyon olmaya gerek yok :// ben 1.72 boyundayım ama 1.90 biri gelirse bende parmak uçlarıma yükselirim :D onun minyonlukla alakası yok :D
Erkek ister
Ama ben istemem :D
Adam benden kısa olmasın. İnşAllah :)
İsterim keşke olsa bana öyle bir tane şu aralar neredeyse tek istediğim şey öyle biri 😞😞😞😑😑😑🙄🙄🙄😊😊😊
Böyle daha mantıklı
Cevap
53Cevap
Tabi ki, ben minyon severim, ama tek nedeni bu değil, erkeklerdeki boy kompleksini herkes biliyor zaten, kızın sarılmak için, parmak uçlarına basıp yükselmesi, erkekte uzun olduğu düşüncesine neden olacaktır, nerdeyse her erkek sevgilisinden uzundur zaten de, bu ekstra bir ben uzun boyluyum algısına neden olacaktır
Ay kıyamam ben sana söyleyeyim ne kadar tatlı bir kız 👧 isterler hepsi de ister.
Tek bir açıdan bakacak olursak, parmak uçlarına yükselen minyon bir kadın iyidir. Aksi halde boyu beni boyuma yakın olursa kendime sarılmış gibi hissediyorum:)
Tek kriter bu olacak değil herhalde.. Diğer kriterlere sahipse, parmak uçlarına yükselip yükselmemesini dert edinecek değiliz..
Bu kadar eziyet çekmesine gerek yok bence ben eğilsem daha doğru :)
neden olmasın minyon kızların ayrı bir sevimliliği var
Benim içni parmak ucunda yükselmesi yetmez ki :(
Bir tabure falan taşıması lazım yaninde ya da boyunun en az 180 olması gerek 8)
Çok güldürdün 😂😂😂😂
@Yine-Yeni-yeniden Ama öyle naapim :(
bit kadar boyunuzla 180 185 190 erkek hayali kuruyosunuz beni benden alıyorsunuz :D
aha da ben djdbsb
@tambirparayonak komiksiniz
çok tatlı oluyor bence sarilinca kalbine falan geliyorsun
@tambirparayonak 175 erkegin kalbine gelir 160 kiz 190 in değil
190 da gözüm yok zaten 185 üstü istemiyorum
@tambirparayonak size gore 175 ler ölsün zaten
Hayır ölmesin benden uzak olsun
@tambirparayonak saka gibi iste bu yorumunuz senin boyun kac k
160
@tambirparayonak 160 boyunla 175 benden uzak olsun dersen cok beklersin cogu turk kizi boyle
he he
@tambirparayonak ne hehe 160 sin 175 senden 15 cm fazla benden uzak diyosun kendini bulunmaz hint kumasi mi daniyosun milyon tane var senden
benim boylarimda milyon tane var. benden milyon tane yok.
@tambirparayonak ivana sert misin kardesim hayirdir ahahah
Hayır bulunmaz hint kumasiyim.
@tambirparayonak hahaha kardesim ne bos yaptin 3 yil sonra avarsin buraya sorularini yaaa beni niye kimse sevmiyor diye
sen büyüksün abiiii😂
ben isterdim zaten minyonum bende bazenleri üzülüyorum ama yaşasın minyonluk
Erkek istesin de ben benden kısa istemem :D 1,50 yim bir zahmet 1,65 - 1.75 arası olsun 🤗
Topuklu giyiyorum. Eski sevgilim 180di bence boy sorun değil benim tercihim...
Benim tercihim siz düşünmeyin o küçük beyninizle!!!
fotoya bakinca hos duruyor fikrim degisebilir 😊😊😊
Seni kimse istemiyor işte minnak, anlasana artık :dd
Yüreği uzun olsun boyunun ne önemi var
Ewet bnde minyon tipli bir erkek oldum için bnde öyle bir kadın istiyorum gercekten ☺️☺️☺️
Ah minnak senin bu minyon soruların... :D
Çoook 😌 asdf
bence sempatik ve dogal duruyor :)
sevgi olduktan sonra neden olmasın
evet onu duvarlara fırlatarak sevişmek isterdim
Balerinleri kim istemez ki?
1.70 boyum var. Nasıl isteyeyim 😑
Kadını istemek? Boyuna göre değil, beynine göre..
biz onları istiyoz mu bize sor önce kdncj
sana her türlü yükselirim ben yhaağğğ
205cm boyunda olan birisini ister mi?☺😊😀😁😂😃
Tabiki de ama bir tane olacak ömürlük olacak
Evet ya 🙈🙈🙈🙈 cok tatlı olur ya😍😍
Minyon diye ayırmam ki
ben nie minyonumm😭😭
aynen tabiki isterim bu daha muhtesem olurdu
yessss
İstemem, uzun olsun.
Sarılsın yeter ki :)
minyon daha makbuldur:)
of course
oy oy oy ooooyyy:)
kim istemez ki değer versin yeter
İsterdim
isterim
evetttt
artık istemiyorm
İstemem 😂
Hehe ayni ben
yok istemem
süper olur..
Tatlılar bence
Güzel olur, isterim.
İstemem
yok yazık kıyamam
istemekle iş bitmiyo
ya richtig
Yok istemem
Çoğu öyle zaten 😄
en buyuk hayalim 😒
evet isterim
kesinlikle isterim
Hayalimdeki
İsterim
evet bayılırım
bn sevıom ya
Minnnak sen ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar