Aramız çok iyiydi sevgili gibiydik ama zor günler geçiriyorum beni yalnız bırak dedi ve gitti. Neden?

Çok yakındık yani sevgili gibiydik. Her an bana aşkını ilan edebilir diye düşünüyordum ama ben ondan hızlı davrandım. Fakat bemi arkadaş olarak gördüğünü söyledi ve reddetti. Arkadaşlığımıza devam etmeye karar verdik ama ailevi problemleri nedeniyle birden içine kapandı ve bir dakikamız bile ayrı geçmezken günlerdir ne görüyorum, ne de arıyor soruyor. İlk başlarda sürekli ben arıyordum ama ben de istemediğini düşünüp bıraktım. Ne yapmam gerekir lütfen bir fikir verin!
Aramız çok iyiydi sevgili gibiydik ama zor günler geçiriyorum beni yalnız bırak dedi ve gitti. Neden?
Cevapla