Sevgilimi gerçekten çok seviyorum, fakat ayrılmak istiyorum ya da gerçekten istiyor muyum bilmiyorum?

Yaklaşık 4 senedir birlikteyiz yaşımız 21. Aynı yazlıktayız aynı zamanda 11 senedir önceleri normal mesafeli arkadaştık zaten çocuğuz sonuçta taki 4 sene öncesine kadar. Bir anda her şey gelişti 1buçuk 2 ay gibi süreden sonra çıkmaya başladık ve üstüne 1bucuk sene sonra ayrıldık çünkü benim bazı hareketlerimi, giyim tarzım olsun anlaşamıyorduk bende onu hiç dinlemiyordum çünkü fazla sevmiyordum böylece ayrı kaldık ve ben anladım onu ne kadar sevdiğimi. 1 ay uğraştım barışmak için ama hiçbir şekilde açık kapı bırakmadı bende artık boşverdim mecburen, üstüne 5 ay gayet rahattım arada üzülüyodum sadece. Yazlığa gitmemle kötü olmalarım başladı 1 ay boyunca sürekli onu görüyodum fakat yüzüne bakmıyodum sonra bir gün çok kötü oldum yazlık ortamı olduğu için arkadaşımız konuşturdu bizi ve barıştık. O gün bu gündür birlikteyiz yine 1bucuk sene gibi bir şey sanırım ve ilişkimiz başlarda zorlamıştı çünkü aynı hataları yaparım diye taviz vermiyordu. Fakat sonra her şey mükemmel oldu eskisinden daha iyiydi ve hala da öyle. Fakat ben neden bilmiyorum 1 haftadır ondan çok soğudum gibi hissediyorum ya da ilişkiden. Cinsel olarakta birlikteliğimiz var ve o konuda da onunla birlikte olmaktan sıkılmış gibi hissediyorum. Bana kendimi genel olarak iyi hissettirmiyor gibi geliyor. Fakat şu an ona sahip olduğum için böyle şeyleri söylemek kolay geliyor bana eminim. Kötü bir şey olsa çok kötü olucam kesin çünkü hep öyle olur elindeyken anlamazsın. Fakat aklımdan da saçma sapan şeyler geçiyor, ne yapacağımı bilmiyorum..
Sevgilimi gerçekten çok seviyorum, fakat ayrılmak istiyorum ya da gerçekten istiyor muyum bilmiyorum?
Cevapla