İngiltere'de yapılan bir araştırmada görülmüş ki, sanılanın aksine erkekler değil, kadınlar evliliğin ilerleyen zamanlarında sıkılıyor. İlişkilerinin beşinci yılında “Çok mutluyuz” diyen kadınların oranı yüzde 57’yken, 40 yıla yaklaşanlarda oran yüzde 26’ya düşüyor.
Evlilikte önce kadın sıkılıyor! İlişkinin sıkıcılaşmasının sebepleri sizce neler?
Ben evlilikten sıkıldım diyen kadını da erkeği de hiç mi hiç olgun bulmuyorum. Olgun düşünmek lazım bir insanı hiçbir şekilde mutlu edemezsin. İnsanı yaratan Allah. Allah bile mutlu edemiyor. Soğuk varken insanoğlu sıcak istiyor. Sıcak verdiğinde de sıcak deyip soğuğu istiyoruz. İnsan mutluluğu kendisi bulacak mutlu olmaya biraz da kendisi çabalayacak. Yoksa olmaz o iş. Monotonluk diyorlar yav sen evlenmeden öncede monoton bir hayat sürüyordun hayır her gece diskolarda barlarda her gece birinin koynunda her gece striptiz barlarında cirit mi atıyordun ya da her hafta bir sinemada bir sergi salonunda ya da opera binasında opera ziyafeti mi çekiyordun kulaklarına ziyafet mi çekiyordun birkaç arkadaşınla erkeksen eğer halı saha maçın arada bir kız olur -o da her zaman değil bulabilirsen- -ikna edebilirsen- seks yaparsın sonra bitti kadınsan da yine aynı şekilde birkaç arkadaşın olur onlarla alışveriş her zaman olmasa da arada bir cafe sinema bir erkekle kesişme birini buldun diyelim bekaret gittiyse seks yaparsın e bu da bitti hayır yani evlilikten önce nasıl bir hayatı varmış da evliliği monoton bulup da yok mutlu değiliz yok efendim ayrılmayı düşünmeler kavga etmeler falan olgunlaşmayan insan evliliğe adım atmasın birileriyle bir ömür yaşamak zor geliyor bunu diyen kadının da erkeğinde evlenince başı götü ayrı oynayamıyor tabi ondan diyorlar bunu.
Erkeler tabi sıkılmaz. Çünkü kadın erkeğin yaşam alanına çok fazla müdahale etmez. Ama erkekler sahiplenme duygusundan mıdır nedir herşeye muhalefet oluyorlar. Arkadaşlarla buluşucaz dediğinde kadın, sorular bitmez. Nerde buluşacaksınız? saat kaçta? kim bu arkadaşların? hangileri geliyor? kaçta döneceksin? ...,. Falan derken herşey böyle bir döngüye başlıyor ve bu bitmeyen ahiret soruları her konuda devam ediyor. Yani siz erkekler; sahiplenme duygunuzu bu şekilde ortaya çıkarmayın. Sıkılıyoruz...
evlenirken iyi günde kötü günde diye bir nevi iki tarafta birbirine söz veriyor bu sözünde durmak bir çok yolla olabilir mesele sıkıcı bir ilişkide de ilişkilerine heyecsn katmak tekrardan iliskilerini canlı tutmak gene çiftin elinde yani bu durumda kadın veya erkek sıkılıyor durumu ne kadar dogru ama her iki tarafta üstüne düşen görevi yaptıktan sonra sanırsam bu gibi durumların yaşanma ihtimali biraz daha aza indirgenmiş olucaktır
sıkılmalar olmasın diye evlenmemek daha iyi, evlenince ne oluyor hem? ben evlenmekte birşey göremiyorum, daha çok kısıtlamalı geçen günler elbette insanı sıkar, kadınlar istemez mi ki şunu giyeyim bunu giyeyim, oh ne güzel kombin yaptım, tam sevinir, erkekten bir ses ''onunla sokağa çıkamazsın!'' Hadi buyur bakalım? ne oldu? evlilik kısıtlama oldu.. erkeğin yanında bir kadın gör, şu soruyu duyarsın ''Rıdvan bu kadın kim?'' ''Okuldan arkadaşım leyla'' 'Yoksa beni aldatıyormusun?' 'Yok ne alaka'' diye uzayup giden kaprisli dakikalardan sonra hem erkek hem kadın arasında geçen bu diyaloglardan sonra uçsuz bucaksız bir problem yumağı çıkıyor... ben evlenmeye karşı biriyim. en mantıklısı eğlenilecek insanların buluşmasıdır, ne dert var ne tasa var... herşey meydanda ye, iç, yat, kez... kimse kimseye karışmıyor :D özgürlüğün kıymetini bilin. ama kaybedince değil ;)
Sebebi basit hayallerindeki gibi olmuyor eslerin onlarla fazla ilgilenmemeside eklenince Cocuk yapip onlara bakip yemek yap bulasik camasir her sekilde yani
6
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sıkılmalarının en önemli sebebi hayatımızda her şey hep aynı geçiyor olması. Çoğumuzun hayali her günümüzü farklı geçirmek hep aynı şeyleri yapmak istemiyoruz. Bu kişi evlenirken fazla beklenti içinde ama evlenince işin gerçeğini görüyor ve sürekli aynı şeyleri yapmak insanı sıkıyor. Eşinle vakit geçirmek istiyor ama eşi çalıştığı için ve kendisi de çalışıyorsa vakit geçeremediklerinden bu sıkıntı meydana geliyor. Kadın ve ya erkek bu yüzden tam olarak mutlu olamıyor. Birbirleriyle eskiden olduğu gibi vakit geçirmedikleri için ve en önemlisi de eskisi kadar birbirlerini olan sevgileri azalıyor. Evlenmeden önce o kişiyle evli olduklarıni hayal ediyor bu yüzden evlenecekleri günü heyecanla bekliyor ama evlendikten sonra yavaş yavaş azalıyor birbirlerine olan heyecanları.
Erkeklerin evlilikten önceki beklentileri kadına göre daha düşük oluyor. Ve daha gerçekçi olduğumuz için evliliğin bize ne getireceğini iyi süzüyoruz. Kadınlar boş hayallere dalıyor. Hiçbir zaman yaşayamayacakları hayatın hayalini kuruyorlar ve ayakları yere basmıyor. Sonucunda evlilik hayatı bekledikleri gibi gitmiyor. Hayaller-hayatlar...
@Teyyar Bana koca lazım değil öncelikle bunu belirteyim. İkinci olarak da; sana evinize alacağınız koltuk takımlarından daha az değer veren, evlilik anlayışı bir şeyleri aşırı derece süsleyip sürekli Instagram'da paylaşmak olan, henüz evlenemediğiniz için senden ayrılıp g. tünü tuta tuta başka bir adamla evlenebilecek kadar midesiz bir eş lazım olabilir.
eskiden yokmuş böyle şeyler günümüzde türedi hep flimler diziler sagolsun insanımizi iyce edebsiz yaptı ve kizlar fikimlerdeki gibi eş istiyi surekli canimli cicimli olcak hergünu kutlucak falan bunlar boş şeyler adam gibi sevsin bu yeter eşıne sadık olsun bu yeter beklentiler farklı olunca noluyor aradıgıni bulamadıgı icin sıkilıyor bukadar basit olay
Kadin lar belli bir yastan sonra daha tahamulsuz oluyo hormonal dengelerin degismesi ve yillarin birikimi ile patliyolar belli yastan sonra. Ingilteredeki kadinlara gelince onlar bizler gibi degil beklentileri arzu ve istekleri cok daha agir basiyo aile kavraminin onemi de ustelik sosyal haklarda yanliz anne olmayi tesvik eder gibi🙃
Kadınların sıkılmasının sebebine gelince kadınlar küçüklünden beri prenses gibi yetişyo ve evlilikten çok büyük beklentileri olyo ama evlenince bunlar olmuyo hayal kırıklığına uğruyo bide evlendikten sonra herkes kendini salyo pislik felan ben bile düşünyom bazen bu insanlar nasıl sevişyo diye
bunun sebebi biraz da erkeklerin daha az şeyle mutlu olabilmesinden kaynaklanıyordur bence eve geldiğinde güler yüzlü bir eş sıcak yemek temiz bir ev , başını dizlerine koyabileceğin ya da başını göğsüne yaslayacak bir eş bir erkek için bunlar oldu mu kaç yıl geçerse geçsin dahasını istemez ama kadın öyle mi ister de ister yeni bişey çıkmış ister yeni ev ister yeni mobilya ister ister babam ister aynı şeylerle sıkılır kadın ondandır ;)
türkiyede bu oran daha fazladır eminim ama dışa vurmazlar kadının 5 yilda sıkılmasındaki en büyük etken kadının erkekten önce olgunlaşıp fikirlerinin görüşlerinin bir erkekten beklentilerinin değişmesidir ve ben kadının sağlıklı bir kalp taşıdığını düşünmüyorum 😊
Heyecanın azalması, herşeye alışılması, ilginin azalması bunda önemli etken.. Zaman zaman heyecanlanmayı sağlayacak tatiller, süprizler vs iyi gelir.. Alışılmışın dışında şeyler yapmak, farklılıklar iyi olur.. Ve herşeyineilgi göstermek herşeyiniiyice dinlemek ve herşeyine yardımcı olmak iyi olur..
Bir canlı türü düşünün ki tek hobisi ve aklındaki tek gelecek yavrulayıp çocuk bakmak olsun. Siz sıkılmayacaksınız da ben mi sıkılacağım :D
7
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bencee ileriki yılları evliliğin canım cicim aylarıyla kıyaslayıp mutsuz oluyorlar ve 2. etken de kesinlikle yine ilk yıllardaki cinsel hayatın yaşında getirdiği etki ile ilerleyen zamanlar da azalması ardından kadınlar niye mutsuz sorusunun akıllara gelmesi😂
İngilizlerle bizim kültürümüz farklı. Bizde koca bulmak o kadar kolay değil. Bulduğunda kızların canından bezdirsen bile sokaktaki bekar mutsuz toplum baskısı altında ezilen kadınlara hava atmasını biliyorlar.
çünkü kimi erkekler kadınlara çok baski yapiyo bunaltiyo şunu yapma bunu yapma hergün kavga ne bekliyosunuz ki alttan almayı da bilmiyorsunuz tüm tüm kadinlarda
hiç bir olayda alttan almam mantıklı düşünmeye çalışırım kusura bakmada kadınların %70i sorunlu benim ailelerde gördüğüm kadınlar hep gizliden gizliye kocasını sevmiyor ve bankamatik olarak kullanıyor ayrıca sürekli birşeyler istiyor %50,60ı rahat öyledir Saçma sapan adamlarla evlenmeyin o zaman mantığınız yok diye oluyor bunlar.
Engin tecrübelerim ve okuduğum kitaplardan anladığım kadarıyla kadınlar sahiplenilmek istiyor arada sırada ilgilenmek yeter çok olunca olmaz değeri kalmaz ayrıca erkek erkekliğini hissettirecek yeri geldiğinde ağırlığını koyacak öyle olmayıncada kötü gidiyor.
öyle demediğimi sende anladın uzatıyorsun kadın hatalıysa niye alttan alayım? bu kadar basit ama sevgi sefkat gösteririm neyse iyi günler sana dişlerini fırçalamayı unutma yatmadan sütüne iç ayrıca çok koşturma ve terliyken soğuk su içme
asiri monoton bir yasam tarzimiz var ondan kaynaklaniyor her gun ayni seyler bir sure sonra bikkinlik geliyor ve sinirimizi birbirimizden cikariyoruz iliskilerde yipraniyor ardindan bosanma davalari klasik seyler bunlar ama ben once erkeklerin sıkıldığını dusunuyorum
Zamanla geçim derdi çocuğun telâşları yani hayat telâşı koşuşturmacası giriyor araya ve kadınların kimi evde bunalıyor kimi iş ortamında hep ilgi bekliyorlar ama her dakika canım cicimle de olmaz ki
Eşlerin zamanla birbirinden Sıkılması normaldir. Önemli olan yıllara rağmen Aşkını canlı tutabilmektir. Sen hiç yeni bir oyun oynarken " Zaten bundan da sıkılacağım en iyisi hiç oynamamak "diyen birisini gördün mü?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
araştırmanın yapıldıgı yere bak ya ingiltere havası 1 ay boyunca güneş 11 ay kapalı yani orada sadece 1 ay sıkılmazsın herhangi bir şeyden 11 ay boyunca sıkılırsın tabi muhtemelen agustosta deigl de martta yapılmış bir araştırma kısacası çürüyen bir hipotezde kanıtlanmayan insanlar toplulugu
İşte kızlar böyle soru sorsun. Biz daha sadığız ve biz sevdiğimiz insanı hayatımızın merkezi yapıyoruz. Kızlar aynı fedakarlığı gösteremiyor. Sebebi tam olarak bu.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ee bir kadına da bu yakışır zaten :) Erkeklerden sıkılınır bir müddet sonra. Bu böyledir. Değersiz çöplerdir erkekler. Çok çok azı inci gibidir onları da bulmak şans ister. Onlardan sıkınılmaz.
zaten tüm erkeklerin evlenmekde amacı seks. sevgi aşk vs hikaye. aslında başkasının girmediği sadece bize ait olan bir kadına girmek istemekden evleniyoruz ki hayatımızın hatasını yapıyoruz. aslında sizin değeriniz yok. biz hergün köpek gibi çalışıyoruz.
İnsan bu sıkılır aynı şeyleri yaşamaktan yapmaktan. Evlilik de buna dahil tabi 😂
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İlerleyen zamanlarda karşı tarafın tavranışları değişiklik gösterir. İlk zamanlar gayet romantik olan erkekler zaman geçince öküzlüğe terfi ettikleri ve kadınlar da onlardan ilgi istedikleri için mutsuz olmaları normal
Enteresan mantik, sirf birsey uzun sursun diye ot gibi yasanmali yani oyle mi?
Alakasi yok, hele bu ecnebilerde insanlar evliligi hayatlarinin en onemli olayi sanmadiklarindan ve herkesin belirgin bir kisiligi oldugundan, bir sure sonra sikintilar basliyor.
Bosanmak falan da oyle dunyanin en korkunc olayi sayilmadigindan falan bizdeki kadar buyutulmuyor
En İyi Cevaplar