İnsanın bütün arkadaşları doğulu olursa özünü unutur mu?
Babam böyle pasta yapmayı …. 🍓🍰 şaka şaka 😁
Yavrum inan bir gün hepsini unutacağız…

İnsanın bütün arkadaşları doğulu olursa özünü unutur mu?
Babam böyle pasta yapmayı …. 🍓🍰 şaka şaka 😁
Yavrum inan bir gün hepsini unutacağız…

Doğuya yöneldikçe özümüze dönüyoruz sanki.
Elde etmiş olmanın kişide oluşturduğu rehavet. Sevginin ve aşkın alışkanlıklara kurban edilmesi, ilgisizlik ve ucu açık beklentilerin yanında anlayıp anlaşılmak için verilen emeklerin her geçen gün akılları durduran anlamsızlığı.
Ama kral yorum olmuş 😃
Eyvallah :)
Bence insanlar evlilikten en çok aynı şeylerin tekrar etmesinden ve anlaşılmadığını hissetmekten yoruluyor. Bir süre sonra ilgi azalınca, konuşmalar kısalınca ilişki de ağırlaşabiliyor. Oysa bazen küçük bir ilgi bile çok şey değiştirir. Çünkü insan en çok sevildiğini hissetmediği yerde yorulur.
evlilikte insanları yoran şeyler hepimiz için farklı ama genellikle iletişim sorunları, güven kaybı, farklı beklentiler ve ev işleri paylaşımındaki adaletsizlikler öne çıkıyor.
bence asıl mesele şu ki evlilik bir süreç ve her ilişkide olduğu gibi iniş çıkışlar yaşanabiliyor.
Belli bir zaman sonra hayatındaki kişiyle anlaşamadığını hissettiği zaman olur diye düşünüyorum Bir de şu anki ekonomik koşullarda göz önünde bulundurduğumuz zaman insanların geçmiş sıkıntısı fazlasıyla büyüyor
Evlilikte en çok yoran şey bence anlaşılmadığını hissetmek oluyor 💔 Sürekli aynı konularda tartışmak, takdir görmemek, yükün tek taraflı olduğunu düşünmek insanı tüketiyor. Bir de beklentiler konuşulmadığında kırgınlık büyüyor 😔 O tatlı şakalaşmalar bile bazen alttan alta sitem taşıyabiliyor. Senin mesajlaşmanda mizah var ama içinde bir yorgunluk sezdim 🌿 Özünü unutmazsın merak etme, insan kimliğini taşır. Önemli olan evlilikte kendini kaybetmeden birlikte kalabilmek 💛
Cevap
14Cevap
Geçinemiyorlar didişiyorlar
Sevdiğim kadından sıkılmam ya da yorulmam
hayat idame ettirme sorumluluk alma birbirinin derdiyle uğraşma.
kimse sorumluluk sevmez.
Vaveyleee nasıl tepki yaa öyle 🤣🤣 bir zılgıt falan daha iyi olmaz mıydı 😅😂 soruya gelirsek bekarım ben nerden bileyim 😅
Kadınlar sürekli erkeğe hizmet edip onun her konuda kölesi olmaktan yorulurlar bence haklı olarak
Yani şimdi birden çok neden sayılabilir ama günümüzde en ufak şey ayrılık sebebi
Anlaşılmadığını ve bunca yılın boşa gittiğini anladığında
Çevremde evlilikten sıkılan çok insan var ve genelde sebepleri anlaşılmamak ve aile karışması
Sürekli ev içerisinde bir huzursuzluk varsa o zaman sıkılır.
Ağzınızın tadı bozulmasın 🥰🥰🥰🙏🏻
Ağğğmiiinn 😁
Sanırım bi yerden sonra bir çok şeyin sıradanlaşmaaından
Valla hepsi aynı boş ver, evlilik evlilik.
Sorumluluk yüksek olunca herkes kaçıyor
Aileler yüzünden.
Evli değilim ula bilmiyrum oni
Ekonomi
Tek başına bir neden sayılamaz ama
Gelecek kaygısı
Ekonomi
Geçim sorunu
insanların düşüncesi
Cıks sevgili frenk aklı başında insanları evlilikte tek başına sıkılıp yorulmak için geçerli nedenler sayılmaz bunlar evet büyük yer kaplar okey ama yeterli değildir cevap için teşekkürler
Peki o zaman sen beni aydınlatabilir misin bu sorunun cevabı nedir
En büyük nedenlerden biri anlaşılamamak, saygısızlık, değer görememek, sonra evet ekonomik nedenler, bencillik, huzur bozma gibi gibi
Ama zaten anlaşılamamak empati kurmamak karşındaki insanı dinlememek veya Karşındaki insana karşı saygılı ve sevgili olmamak Zaten bunlar başlıca nedenler Bunları ben de biliyordum ama ben sadece en başlı sebeplerden ziyade daha farklı olan sebepleri söylemek istemiştim
İşte asıl nedenler bunlarken senin saydıkların daha sonraki nedenler kısmına giriyor sorum en çok hangi sebeplerdi onu söyleyeydin halletmiştik 😃
Aslında bütün sorun bende normal bir şekilde kulağımı kaşımak varken maymunlar gibi ters elle kulağımı kaşıdığım için oluyor Bütün sorunlar🤣😂🤣😂
Hayatı basitleştirerek yaşamak iyidir 🙂
Herkes basitleştirerek yaşadığı için ben biraz zorlaştırmayı seviyorum Ne demişler zoru severiz imkansız Biraz zaman alır🤣😂🤣😂🤣
Üfff he 😃
https://hizliresim.com/lv962s3
Sende zorunda seviyorsun diye düşünüyorum 🤣😂🤣😂🤣
Güle güle kullan 😁
Geldiği günden beri sadece 4 defa çıkarttım başka da çıkmadı çıkartmam da 🤣😂🤣
Kopana kadar tak 😂
Tarihi eser yapacam müzeye satacam sergilensin 🤣😂🤣😂🤣
Anlayış yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?