Bugün arkadaşlarla konuşurken böyle bir tartışma oldu. Tıp okuyan kızların genelde mühendis erkek istemediklerini falan söyledi. Var mı böyle saçma bir düşünce, varsa neden?
Tıp okuyan bir kız neden mühendislik okuyan bir erkekle beraber olmak istemez?
Bizimkilerin cogu azcik egitim almis eli ayagi duzgun adamlara bakiyorlar. Muhendislik bonus yani
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hadi ya... Okurken tıpçı bir kız bulmak zor galiba ama. Bir arkadaşımdan biliyorum vize zamanı falan kendisini odasına kilitletiyordu ders çalışırken dışarı çıkamamak için.
En İyi Cevaplar