Erkekler ve kızlar kaç yaşından itibaren evde kalmış sayılıyorlar? 😄😂?

Sizce erkekler👱🏻 ve kızlar 👱🏻‍♀️kaç yaşından itibaren evde🏠 kalmış sayılıyorlar😄😂?Evet fikirlerinizi görelim bakalım 🤔 Aralarında yaş ayrımı var mı? Bu soruyu birine gönderme olarak soruyorum 😄
Erkekler ve kızlar kaç yaşından itibaren evde kalmış sayılıyorlar? 😄😂?

Erkekler ve kızlar kaç yaşından itibaren evde kalmış sayılıyorlar? 😄😂?





Güncellemeler
+1 yıl
bence KS olarak hepimiz PC basinda kokusup evde kaldik cümleten gecmis olsun ama ev güzel ortamdir rahattir dogal yasam alanidir hem vakit cok karisan yok dert etmeyin dua edin esenle kalin asdf :D ;)
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Erkekler ve kızlar kaç yaşından itibaren evde kalmış sayılıyorlar? 😄😂?
Cevapla